Unde scriu lu gigel

Mai 26, 2016

Deale frezatului

Filed under: aberand — animal00 @ 7:42 pm

Frizerie. Cam plina, asa ca dau o fuga la piata sa iau rosii.

Fac freza. Iau ghiozdanu. Ma duc la mega iau niste bere. NU o bag in ghiozdan ca e cam greu. Chiar ma intreb ce dracu am luat de la birou de e asa greu. Poate sunt eu obosit.

Ajung acasa. Dechid o bere. Dau sa scot rosiile. Rosiile facusera o magie si se transformasera in ACE. 3 secunde de panica. Imi place sa ma uit la magie, dar pula mea…nu platisem bilet la magia asta.

„AAAAA….d-aia imi mutase cineva ghiozdanu din locu lui”

1 comentariu »

  1. Ok, bere + ace > rosii. Dar ce altceva aveai in rucsacul pierdut?

    Comentariu de Ratonu' — Mai 30, 2016 @ 7:09 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

