Unde scriu lu gigel

Aprilie 26, 2016

Romania

Filed under: aberand,Romania — animal00 @ 2:35 pm

iarna asta am avut parte de un blind date, de care jumatatea nu a stiut. Ca orice blind date s-a lasat cu urme adanci. Problema e ca nici eu nu stiam de blind dateul care a avut loc intre o craca si masina.

Culmea primaria sectorului si-a asumat cheltuiala…si la nici 4luni m-au sunat sa imi zica ca mi-au pus banii necesari avortarii produsului acelui blind date. un mizilic de 5000lei

Da. In Romania…

7 comentarii »

  1. Well, joy joy! E bine si asa 🙂

    Comentariu de jules — Aprilie 26, 2016 @ 5:21 pm | Răspunde

    • a sarit vopsea…

      Comentariu de animal00 — Aprilie 29, 2016 @ 3:56 pm

  2. Nu te duce la dealeri oficiali pt reparatii. Coleg de munca cu aceeasi problema la aceeasi masina a facut greseala asta. A dat 200 lei si finutii aia doar au curatat sistemul de glisare… asta in 2 zile.

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 26, 2016 @ 6:30 pm | Răspunde

    • SMT mi-a cerut 12000lei. Bine. imi schimbau de tot plafonu. Merg pe aia de imi cer 53mil si doar indreapta plafonu, dar eram mai sigur ca imi da primaria bani

      Comentariu de animal00 — Aprilie 26, 2016 @ 10:48 pm

    • Dar de ce nu l lasi asa cum e?
      Niciodata nu va arata ca ala original.

      Comentariu de Ratonu' — Aprilie 28, 2016 @ 6:01 pm

    • adica sa il las intors si fara posibilitatea sa deschid trapa si ruginit? Nu prea stiu

      Comentariu de animal00 — Aprilie 29, 2016 @ 12:12 pm

    • A ruginit deja?
      Nu era lovit de dinainte?

      Comentariu de Ratonu' — Aprilie 29, 2016 @ 3:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

