Unde scriu lu gigel

Aprilie 19, 2016

Omenirea

Filed under: aberand — animal00 @ 4:29 pm

omenirea devine din ce in ce mai tampita la cap. Am ajuns sa dam pe kilul de salata 70 de lei doar pentru ca cineva a spalat-o si taiat-o inainte. Deci…pentru 5 minute economisite iti iei salata deja taiata.

Intre timp la hipermarketuri vad ceapa tocata si rosii si alte legume. La pret de 5-6ori mai mare decat cel al chestiei initiale.

Stiu. Nu aveti timp. Ma..da ce dumnezeirea si paraschevirea vietii faceti ma? Futeti nonstop? cum plm nu ai 5 minute sa te opresti sa iti tai o basita de salata?

 

4 comentarii »

  1. Taiatul ca taiatul , dar eu daca trebuie sa spal salata , gen foaie cu foaie, ori mananc cu nisip, ori fara salata. D-aia cumpar d-aia taiata si spalata :). Si mananc si mai putina cu ocazia asta, ca na, e mai scumpa :D. Pacat ca nu e la fel si la porc.

    Comentariu de catalinx — Aprilie 19, 2016 @ 6:09 pm | Răspunde

  2. Nu stiu cum faci tu dar la mine o salata cap coada care include curatat si spalat si taiat toate alea dureaza cam 15-20 de minute. Si inca nu am ajuns sa cumpar din aia gata facuta.
    Eu am o problema cu spalatul salatei. Trebuie sa o spal calumea ca de obicei are chestii proteice prin ea. Da plm, 70 lei una gata preparata???

    Comentariu de jules — Aprilie 20, 2016 @ 11:57 am | Răspunde

  3. Pai problema e ca la supermarket a alege o salata d-aia nespalata si netaiata echivaleaza cu cautatul in lada de gunoi, pentru ca asa e la supermarket. Da, si eu iau din piata salata mare, frumoasa, pe care o spal eu acasa… Dar cand n-ai ce-alege din lada parca iti vine sa iei o punga d-aia.

    Comentariu de jollyca — Aprilie 22, 2016 @ 11:24 am | Răspunde

    • iaca cine stie sa gateasca 😀

      Comentariu de animal00 — Aprilie 22, 2016 @ 11:49 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

