Unde scriu lu gigel

Aprilie 18, 2016

Vinuri

Filed under: aberand — animal00 @ 11:08 am

din cand in cand in Bucale are loc targ de vinuri. Bine, mai sunt totfelul de degustari, dar acum vorbesc de targ. avem si site http://www.goodwine.ro/

Am fost si anu trecut, dar anu asta a fost diferit putin ca am mers si cu un om care bea mai des vin decat mine, deci s-a apucat sa dea si note. E neplacut ca observ ca scade numarul de crame si…ce nu inteleg: lume putina. Bine, duminica era putina, dar tot ma intreb „ce plm”. La 20 de lei ai ocazia sa degusti destule vinuri, unele chiar bune. Ba, mai mult, vinconu aduce si miorita de 30 si jad de 28. Ceva bun la pret de 2-3 beri din centru vechi.

Dar…note la vin

[ ] 7 macin feteasca
[ ] 7 macin merlot
[ ] 8.5 macin cupaj
[ ] 8 tohani feteasca 8
[ ] 7 vladoi feteasca 8
[ ] 8 vladoi shiraz
[ ] 9.5 vladoi merlot
[ ] 8.5 ostrov naiada feteasca neagra 8.5
[ ] 8 ostrov naiada shiraz
[ ] 7 domeniu bogdan cuvee
[ ] 7 basilescu feteasca
[ ] 7.5 basilescu cupaj
[ ] 7.5 tata si fiul cabernet 7
[ ] 8.5 tata si fiul feteasca
[ ] 8 tata si fiul cupaj
[ ] 8 darie feteasca 8
[ ] 8.5 darie merlot 8.5
[ ] 9 darie cuvee cristian
[ ] 8 dealu dorului merlot
[ ] 8 dealu dorului burgund
[ ] 8 dealu dorului cabernet

 

Am lasat exact scrierea de ieri de pe telefon, deci greselile le lasati deoparte 🙂 Pentru ca tovarasu a baut si notat numa rosiile seci, lipsesc doua crame. Favorita mea: Hermeziu Iasi cu o feteasca neagra vinificata roz de mare exceptie. Am bagat si doua Chardonayuri unu de la ei si unu de la Sarica Niculitel.

Chestii non vin: multi au niste etichete de te doare capul. Etichete care iti cam pun arici la portofel in momentul in care tre sa scoti in jur de 40 de lei pe sticla. Nu poti sa degusti mereu vinul, deci niste etichete mai serioase nu ar strica.

Social media este inca o necunoscuta pentru oameni. Cea mai ieftina metoda de promovare si tu reusesti sa o eviti. Trist.

Si mai trist este totusi lipsa de promovare a evenimentului. Am noroc ca am pe cineva de la macin pe fb, altfel eram lipsa de la treaba asta.

13043752_10153670803613253_7541804636116764201_n

de cumparat am scapat cu doar o sticla de busuioaca de la ieseni. N-am gustat, pentru ca nu mai aveau, dar avand in vedere ca demidulcele mi-a placut asta sec astept sa ma bucure 😀

Tovarasu a cumparat doar de multi bani. Nu zic cati ca cine stie..citeste nevasta-sa si nu stiu ce suma i-a transmis. Poate mai mult si a depus banii la fondul FSN (fara stirea nevestei) sau mai putin sa nu isi primeasca scandal. Eu as paria pe fsn 😀

6 comentarii »

  1. Pai, plm , daca faceai si tu promovarea anteeveniment nu plecam din bucuresti toma in ziua cheie 😦 . Rusine, Dinu Patriciu! Io acu’ aud de la tine. Da’ parca tu beai beri.

    Comentariu de catalinx — Aprilie 18, 2016 @ 1:13 pm | Răspunde

    • plm, am prins informatia din zbor joi, Nu m-am gandit ca e nevoie de promovare. Probabil data viitoare o sa o fac. Si nu pentru bani, ci pentru ca daca moare evenimentu (sau se limiteaza la aceleasi crame mari -jidvei, cotnari etc) o sa sufar si eu

      Mie imi place alcoolu 😀

      Comentariu de animal00 — Aprilie 18, 2016 @ 1:21 pm

  2. Aia nu e busuioaca adevarata. Imi pare rau sa te dezamegesc. Ma rog, e busuioaca, dar nu aia originala. Aia originala e rosu dulce. Da rosu spre negru.
    E si aia roz, care poate e buna, nu zic. Dar aia rosie adevarata se gaseste greu si nici nu stiu daca se mai face. Io ma gindesc la aia de Bohotin. Poate altele sint rose.
    Si aia rosie e chiar buna. Stiu ca am terminat ceva sase sticle la un moment dat cind inca locuiam prin Iasi.
    Dar per total ideea de mers la tirguri e buna.

    Comentariu de jules — Aprilie 18, 2016 @ 1:24 pm | Răspunde

    • stii ca nu e musai ca vinul sa fie vinificat intr-un fel anume. Busuioaca de bohotin ii vinu. Sunt curios sa il vad si in varianta pe sec.

      Comentariu de animal00 — Aprilie 18, 2016 @ 1:30 pm

    • oricum…buni iesenii.

      din pacate favoritii mei de anu trecut au lipsit

      Comentariu de animal00 — Aprilie 18, 2016 @ 1:32 pm

  3. Io la o degustare am descoperit care e vinul meu preferat. Adica ala gratis si din plin.

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 18, 2016 @ 7:30 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

