Unde scriu lu gigel

Aprilie 15, 2016

Grasani

Filed under: aberand — animal00 @ 4:09 pm

dupa multi ani cu multe diete…am ajuns la vreo 5 kile de greutatea pe care mi-o doream. Pe langa asta trageam si la sala de mine, deci eram oarecum intr-o stare fit.

DAR. Imi lipsea ceva in viata. Viata mea devenise pustie. Si degeaba. Bai..nu mai puteam sa fac misto de grasi fara sa par cioban. Sa par ca aia de se lasa de fumat.

Asa ca…acum mai am cam 20 de kile pana la greutatea dorita.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

