Unde scriu lu gigel

Aprilie 4, 2016

Socant. Nu o sa iti vina sa crezi ce se intampla in BUCURESTI

Filed under: aberand — animal00 @ 3:14 pm

Bah, intru si eu sa manc niste kebab. Si..cand stateam eu asa si molfaiam la carnea aia si beam niste ayran si ma ofticam ca nu au si bere…am avut revelatia.

Nu o sa va vina sa credeti, dar in jurul meu erau numa arabi. Cand ma uit mai bine si mancarea era arabeasca. Si patronii erau arabi. In timp ce romanii din Romania abia isi permit sa traiasca de pe o zi pe alta, arabii conduc restaurante. Sa stranga bani sa isi aduca familiile incoace. Cica emigratie. Ei, pe banii nostri isi iau masini. Case. La noi in tara noastra crestin ortodoxa. Ba mai mult, invata sa traga cu arma. Pe banii nostri in tara noastra 11!!!oneone!!11

Deci! Din 12 clienți după ora 21, 10 erau arabi care se hranesc, la mine în țara, cu mancare jmechera!

Vorbind cu chelnerita, am aflat ca în ULTIMELE DOUA LUNI, 80% din clienți sunt arabi. Evident ca știu și „organele” noastre abilitate.Trebuie sa precizez ca e destul de plin la ei și greu poți sa-ti faci programare zi pe zi.

Unii nu o sa citiți pana la capăt,alții veți spune ca exagerez. Eu va spun ca am văzut privirea ălora și nu am fost singurul, am văzut ce fac și de mâine știu ce fac eu.Ii rog încă o data pe iubitorii păcii mondiale, pacifistii ,integratorii de emigranți musulmani sa se abțină de la comentarii,fara sa doresc sa ii jignesc într-un fel….stiu ce vorbesc,am fost acolo,am vazut! Pentru cei care totuși insista în păreri și în continuare au ochelari de cal, le comunic ca le respect părerea da mai am un mesaj :F..K OFF!!!Sper ca am fost destul de coerent cu toate ca încă sunt marcat de aventura.

Ar mai fi multe de spus dar cred ca e destul. Thank you!I Love you!”

3 comentarii »

  1. Îngroșător!

    Comentariu de Radu Slabu — Aprilie 4, 2016 @ 3:25 pm | Răspunde

  2. … Si nu aveau nici carne de porc!?!?!?

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 4, 2016 @ 4:41 pm | Răspunde

    • nici bere nici carne de porc. Nici macar o tochitura moldoveneasca

      Comentariu de animal00 — Aprilie 4, 2016 @ 4:42 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

