Unde scriu lu gigel

Februarie 22, 2016

Infractiuni

Filed under: aberand — animal00 @ 2:50 pm

Voineasa. Din motive neprietenoase a trebuit sa plec pe fuga de la cazare. Asa ca m-am dus, am strans totul din camera si bucatarie si baie si am fugit acasa (am platit, nu despre asta era vorba).

Acasa….am observat ca am furat doua senvisuri. Vegetariene de nici pisica nu s-a atins de ce era in ele.

Practic asa mi-am inceput viata de infractor. Asta daca nu se pune ca am plecat cu paharu de vin de la deadpool.

ps: pe de alta parte am uitat gelu de dus. Nou si jmecher. Aparent mi-am inceput prost viata de infractor.

4 comentarii »

  1. Asa-ti trebuie daca folosesti gel de dus.

    Comentariu de Vizitator — Februarie 22, 2016 @ 3:49 pm | Răspunde

  2. La Deadpool era pahar de sampanie. Si practic, l-a luat Iulia pentru ca era in geanta ei 😀

    Comentariu de Iarina — Februarie 22, 2016 @ 4:46 pm | Răspunde

    • Femeile astea!

      Comentariu de animal00 — Februarie 22, 2016 @ 4:48 pm

  3. Un indian batran ar spune ca ai facut o tranzactie de poponar.ai dat un gel de dus pe doo sandwichuri vegane.
    You’ve never been much of a hunter, or a gatherer anyway.

    Comentariu de Ratonu' — Februarie 23, 2016 @ 5:18 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

