Unde scriu lu gigel

Februarie 11, 2016

Lucratul de acasa

Filed under: aberand — animal00 @ 10:41 am

Te trezesti si iti pui costumul de munca. Adica chilotii.

N-ai apa calda asa ca te speli si speri sa nu te spargi

Te gandesti ca ai bea o bere, dar din pacate tre sa pleci cu masina

In casa miroase a ceva cu usturoi la cuptor. Il injuri p-ala de are in cuptor minunatia aia de la care balesti.

Afli ca toma ce te-ai injurat, pentru in cuptorul tau sta o pulpa de ied statuta in vin cu usturoi si lasata la 140 de grade pentru mult timp

Programezi si te gandesti la berea aia.

 

E frumos

11 comentarii »

  1. singuru lucru pe care-l pot spune despre lucratul de acasă e că muncesc mai mult decât dacă eram la biro. ceea ce e de căcat. noroc că din martie mă întorc

    Comentariu de Cristina Cârlan — Februarie 11, 2016 @ 1:51 pm | Răspunde

    • neste magari

      Comentariu de animal00 — Februarie 11, 2016 @ 2:38 pm

  2. multe motive să nu bei bere te mai găsesc 🙂

    Comentariu de boemul — Februarie 12, 2016 @ 11:16 am | Răspunde

    • pana la urma am castigat

      Comentariu de animal00 — Februarie 12, 2016 @ 11:18 am

  3. Și eu am lucrat de acasă. Nu mi-a plăcut. Parcă eram arestată la domiciliu.

    Comentariu de duduiamagda — Februarie 12, 2016 @ 1:05 pm | Răspunde

    • dap. nu e treaba

      Comentariu de animal00 — Februarie 12, 2016 @ 1:55 pm

  4. Profit de ocazie ca-i post culinar si intreb si eu de coriandru. Ce-i asa de bun la el?

    Am gustat ceva ce avea coriandru verde tocat deasupra. Absolut oribil la gust!

    Comentariu de Vizitator — Februarie 15, 2016 @ 11:17 am | Răspunde

    • sunt anumite retete in care e misto. Dar el intr-adevar are gust de sampon stricat

      Comentariu de animal00 — Februarie 15, 2016 @ 11:18 am

    • Perfecta analogia. Sampon stricat.

      Comentariu de Vizitator — Februarie 15, 2016 @ 11:36 am

  5. Lucrul de acasa, doua variante:

    1. Copilul e la bunici – trezit odata cu nevasta (eu ma trezesc devreme oricand). Faci cafea. Bei cafea, citesti mailuri, faci un build si vezi daca-ti merge ceva, programezi. Vine pranzul, tragi paste la tigaie fuga, o leguma, o aroma, bei un pahar de vin. Ti se face somn. Motai un pic in pat cu laptopul alaturi. Programezi din nou. Vine nevasta. Ziua de munca s-a incheiat.

    2. Copilul e acasa – trezit odata cu nevata. Plecat la birou pentru ca casa in care sta un copil de 1 an nu e propice muncii de acasa.

    Comentariu de jollyca — Februarie 15, 2016 @ 2:31 pm | Răspunde

    • …in rest mie imi place la nebunie sa lucrez de acasa, e cea mai productiva munca. Unde mai pui ca acus vine primavara, ies in curte la umbra, la racoare.

      Comentariu de jollyca — Februarie 15, 2016 @ 2:33 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

