Unde scriu lu gigel

Ianuarie 22, 2016

Darwin

Filed under: aberand — animal00 @ 1:20 pm

ca tot vorbeam ieri de prosti, stirile de azi/ieri m-au rupt. De cand si-a bagat ala ciocane in cur sa isi sparga semintele de cirese n-am mai ras la o stire atat de mult ca la aia cu proasta de a mancat manioc crud.

Mi-am luat si eu o data manioc de la chineji. A stat pana l-am gatit 1000 de ani. Nu prea mi-a placut, asa ca n-am mai luat. Nici eu nu stiam ce satana e ala, mai mult de atat chinezu nu a stiut sa imi zica ce e, asa ca am avut noroc ca l-am vazut pe la tv. Nu l-as fi halit crud. E un cacat de tubercul.

Putem sa discutam despre faptul ca atunci cand vinzi ceva ce trebuie preparat intr-un anumit fel ar trebui sa ai o mentiune acolo „nu il haliti crud”. In fond, periutele de dinti au instructiuni de folosire. Si pe nuci e obligatoriu sa scrie ca contin nuci.

*Probabil nici aia de la supermarket nu stiau prea multe despre el, decat ca e leguma minune. 

Bah nene. Dar cand iti incepi pledoaria cu „Cum sunt adepta unui regim de viata sanatos…” Bai, aici mi s-a inchis filmu. Aici am terminat. Deci. Atunci cand esti adept al unui regim sanatos, bagi in gura orice. Atata timp cat este de la fructe exotice. E la fructe exotice: iei si manci. Nu conteaza ce e. AIA E SANATOS.

Bai, singura veste trista e ca darwin a ratat de data asta. Chiar traim intr-o lume in care trebuie sa te chinuie prostia foarte tare sa mori penibil.

 

*ah. Mentiune. Pe fbul doamnei in cauza era o tipa care zice ca se moare din inconstienta altora. Am ras iar

 

2 comentarii »

  1. Bre, ma gindeam azi noapte, ca aparent am facut o visinata productie proprie si n-am putut dormi bine Si ma gindeam eu ca puii mei, io daca as vedea nus ce radacina dubioasa as cumpara-o si cu siguranta as baga gura in ea asa cruda. Chit ca nu stiu nimic de ea. Stiu sint un bou, dar puii mei asa as face. Ma rog, acum nu. Dar daca nu era faza asta poate eram eu in aceeasi situatie.
    Si da, corect eu as pune un avertisment pentru rahaturile alea. Nu le baga in gura crude ca mori.
    Sint pasionat de cruditati si le bag din greu cind le prind.
    Numa zic.

    Comentariu de jules — Februarie 8, 2016 @ 10:35 am | Răspunde

    • hehe. Partea amuzanta e ca ce a bagat aia in gura nu era chiar atat de toxic. doar ca tipa a facut atac de panica 😀

      Comentariu de animal00 — Februarie 8, 2016 @ 10:45 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

