Unde scriu lu gigel

Ianuarie 21, 2016

Iarna

Filed under: aberand — animal00 @ 9:56 am

ajung intr-o zi pe langa masina. Masina 2metri de zapada pe ea, vad una dintre barile de la porbagaj…in neregula. La o a doua privire imi dau seama ce s-a intamplat: s-a indoit. Cauza pare a fi o craca, ma uit la copacul de langa, nu prea pare impresionant. Injur barile de la porbagaj.
Dau zapada jos. Lovitura e mai adanca decat pare. Ma uit iar la copac…Injur. Tot nu imi dau seama cum plm

Ieri citesc ca s-ar putea sa am noroc ca stau in sectorul 4. Ma duc, fac poza la copacelul de vina. Tot nu inteleg cum plm

IMG_20160120_181736

Vine o tanti…AAAA. pai nu asta a cazut. ALA a cazut

IMG_20160120_181852

(acolo erau 3 craci)

Mda. Dintr-o data totul parea mai logic.

Am ajuns si la politie. Am facut declaratia. Tre sa ajung si la locala. Urati-mi bafta

Iaca si buba:

IMG_20160120_181749

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

