Unde scriu lu gigel

Ianuarie 12, 2016

Romanu

Filed under: aberand — animal00 @ 11:04 am

bai, ceea ce se intampla la norvegia cu kinderii nu mi se pare kosher in totalitate. Dar, sa stai in Romania si sa prostestezi la adresa alora mi se pare subiect sf.

In caz ca am uitat, roamania are o oarecare iubire cu copiii. D-aia sunt fututi prin orfelinate obosite, d-aia inca avem sclavie, d-aia incestu si pedofilia sunt prezente in numar cam mare, d-aia avem copiii casatoriti de mici, alocatia pentru copii e o gluma amuzanta.

Dar noi judecam Norvegia. Si iesim in numar de cateva sute pentru a apara drepturile unei familii pe care nu o stim si de care ne cam doare la pula.

Intre timp, cand au iesit doctorii sa se planga ca salariile lor sunt la nivelul de bataie de batjocura au iesit niste prosti si proaste. Sa mearga spre pula spagarii dracu.

 

1 comentariu »

  1. Bai, eu incerc sa ma tin departe de isteria ceasta. tot ce pot sa zic e ca am una bucata sora in danemarca(unde politicile sociale sunt asemanatoare cu norvejia) si una bucata cumnata in Canada, unde daca ti-ai cadorisit copchilul te trezesti cu serviciile sociale la usa. Prin comparatie cu Danemarca, in Cascada e dezmat si nepasare.

    Comentariu de svart cel negru — Ianuarie 12, 2016 @ 11:22 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

