Unde scriu lu gigel

Ianuarie 11, 2016

Auzite

Filed under: aberand,Guest post — animal00 @ 3:08 pm

din motive de inteligenta masurata la 0 sambata m-am dus la schi. Fu decent exceptand faptul ca vremea a fost geniala: ceata, vant si ninsoare. Ceea ce duce la vizibilitate scazuta, dar macar e amuzant ca te misca vantul pe plat. Dar nu despre schi voiam sa va zic ci auzite pe acolo.

La o masa niste oameni vorbeau. Aparent, unul le spunea despre metoda stiintifica de baut fara sa te imbeti

„si imi explica el cum se bea, ca se face ca un strat protector in jurul stomacului. (n.a. din ce am inteles, metoda era sa beo 50ml direct, voleu. ). Dupa 12 pahare baute dupa metoda stiintifica, m-am facut praf. Oale si ulcele.” Aparent si eu beau tot stiintific.

A doua este mai mult despre romantism.

se face ca el si ea stau la plaja la mare, pana dimineata la rasarit. Frumos, tandru. Moment in care tipu se gaseste sa zica „Vezi fah ca pot si eu sa fiu romantic?

Auzitu e bine.

1 comentariu »

  1. Si nu le-ai zis sa ma astepte si pe mine? ce om!

    Comentariu de jules — Ianuarie 12, 2016 @ 2:19 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

