Unde scriu lu gigel

Ianuarie 8, 2016

Guest post

Filed under: aberand,Guest post — animal00 @ 6:21 pm

ieri si azi am lucrat de acasa si aveam un raport de facut pt top management. deadline azi la 12
si ieri m-am jucat hearthstone toata ziua
 
si ma intrebau aia. how’s it going. eu: ok, progressing
 
in gandul meu da-i in plm. il fac maine dimineata
 
nu am facut FIX nimic toata ziua
 
azi dimineata la 9. sa ma apuc? nah..da-i in plm. hearthstone
 
la 10:30 ma pregatesc sa ma apuc…zic nah, hai
 
2 minute primesc un mail: stooooop! all data is wrong. iti retrimitem datele si trebuie sa refaci raportu si prezentare
 
eu: oh, cacat, la naiba, atata munca degeaba
 
in gandu meu: top kek… mai fac 2 meciuri pana sa ma apuc :))
 
l-am trimis cu 2 min inainte de deadline, sa nu aiba timp sa ii faca review si sa ceara ei mai mult timp :))
 
lazy is the new productive
2 comentarii »

  1. Tactica asta o aplic de vreo 6-7 ani decand ii intruna criza si trebuie facute prezentari, rapoarte si studii la fiecare 5 minute rastalmacind acelasi kkt in fct de cum i se scoala pl ul vreunui sef care oricum habar nu are ce i cu datele alea dar tb sa aiba si el un input.

    Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 8, 2016 @ 7:42 pm | Răspunde

  2. Nu-mi amintesc sa fi trimis guest post la animaloo:))

    Comentariu de jules — Ianuarie 8, 2016 @ 8:36 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

