Unde scriu lu gigel

Ianuarie 4, 2016

Review balaceala

Filed under: aberand — animal00 @ 2:16 pm

cred ca ati tot vazut articole cu deschiderea Therme 

Ei bine, eu va pot relata ca om care anu asta l-a inceput in apa calda sau invatand sa injur sub apa. Deci sa va zic:

  • bazinu mare ii cald. E destul de tare senzatia sa stai afara, in apa, la -11grade. Mai neplacut e sa iti inghete creasta
  • jacuzziurile sunt in numar de doua si cam rele. nu de alta dar nu ai cum sa iti tii berea bine in mana, in timp ce dormi.
  • bazinele de apa sarata sunt micute si sunt destinate relaxarii. Nu va sfatuiesc sa va epilati proaspat pentru mers la bazin si sa testati apa sarata

Asta despre zona cu balaceala. langa sunt si barurile si mancarea. Nu stiu preturi, berea fu moca de data asta

As vrea sa vorbesc despre zona de tobogane, dar mi-e teama ca nu am cu ce sa le compar. Sunt cateva marcate ca „dificil” dar dupa 2-3 ture le inveti.

  • E unu care are finalu chiar abrupt unde mereu imi ieseau ochii ca la melc. Asta are marele risc ca termini cu spatele deci aveti grija la slip.
  • La primul etaj este o nenorocire gri, la care se merge fara colac. Bei apa cat pentru toata ziua, iesi si pe afara si termini intr-un bazin de 1.2m. Aparent undeva poti sa te opresti si ai si scaunele. Eu nu am reusit sa opresc
  • Am reusit sa opresc tot la unu din genu fara colac. E dubios tare 🙂

Sus e zona de saune. Avem mai multe tipuri

  • sauna bavareza, undeva la 100000 de grade
  • sauna sarata. Mai putin calda (bine, nu stiu cum erau setate atunci si cum vor fi setate live), dar buna ca aerisire
  • sauna turceasca
  • sauna de unde sa te uiti la amaratii de jos 😛
  • sauna cu cinema
  • jos ai si sauna umeda

De ajuns acolo se ajunge relativ usor. Fix vizavi de Hornbachu ala de la Balotesti, se vede dita cladirea sf pe dreapta. Cam 20km de la Romana. In uichend am facut 30 de minute din tineretului.

Spor

 

1 comentariu »

  1. Cred c-o sa-i onorez pe mitici cu prezenta mea la un momendat. :mrgreen:

    Comentariu de Morom3t3 — Ianuarie 5, 2016 @ 6:56 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

