Unde scriu lu gigel

Decembrie 8, 2015

Inteligenta

Filed under: aberand — animal00 @ 5:36 pm

Bai, eu dimineata sufar de inteligenta precoce. Adica mi se termina inainte sa termin eu treaba cu ea.
Cand fusai la munte cu bicla, am calculat: urc, transpir, tre urmatoarele haine uscate. Asa ca mi-am scos din rucsacul de haine hainele necesare pe care le-am transferat in rucsacul de urcare (rucsacu urca cu masina, da cine plm numara).

Am ajuns sus si am constatat ca am avut noroc ca nu aveam nevoi de chiloti de schimb, pentru ca din punga comuna chilotz+sosete io luasesm sosetele ei.

Pe de alta parte…voi stiti ce elastice sunt? Si ce bine imi statea cu sosete negre cu margini albe cu floricele?

 

 

2 comentarii »

  1. „- Abia aştept să ajung acasă, să rup chiloţii nevestei!”
    – Aha, îi place dur?
    – Nu bă, da’ atât de rău mă strâng…”

    Comentariu de boemul — Decembrie 9, 2015 @ 8:42 am | Răspunde

  2. Daca esti indeajuns de rezistent la frig sa biciclezi pe vremea asta ma’ ai nevoie de cerapi ?

    Comentariu de catalinx — Decembrie 9, 2015 @ 10:05 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

