Unde scriu lu gigel

Decembrie 2, 2015

Fumat

Filed under: aberand — animal00 @ 11:36 am

o ultima treaba cu tigarile.

In primul rand, in toate tarile din vest, alea la care tindem noi cand zicem „vrem o tara ca afara” au legea cu interzisu fumatului in baruri. Ca prin austria mai exista exceptii, nu e bai. Tre vazut de ce sunt exceptii, legale. Deci, orice om cu toata mintea in cap stia deja ca asa se va intampla si la noi.

in al doilea rand, mi-au placut argumentele ca „daca nu va place fumu stati acasa”. Pentru ca nu-i asa, sa fii nefumator e un viciu cu care nu poti sa deranjezi bietii oameni. Cel mai mult, din partea asta, mi-a placut partea cu „nu ne obligati pe noi sa va acceptam lipsa viciului, INTOLERANTILOR”

Ce mai fu: barurile au fost construite pentru fumat. Si eu care credeam ca sunt niste locuri de socializare in care se baga alcool, dar nu e musai. Culmea, sunt unii care merg in bar si beau apa si nu fumeaza. Zic sa ii omoram p-astia, macar eu am un viciu baristic.

Sa nu uitam „bar privat pot sa fac ce vreau atata timp cat anunt asta”. Si cu toate astea n-am vazut nici un bar cu „WHITES ONLY”. Presupun ca are de a face cu faptul ca romanii sunt un neam pasnic si accepta bani de la oricine, nu ca ungurii aia de cacat care o paine nu ti-ar vinde.

Argumentul cu „comunismul” a fost doar o bomboana de pe coliva argumentatiei profumat in baruri.

Ce se va intampla? Dupa ce se va da legea, probabil o luna doua lumea o sa continue sa faca scandal.

Dreptul lor inalienabil sa afume barul. Or sa mai sara puli argumentate sau nu. Dupa care lumea o sa continue cu discutiile vechi din baruri, cu muie steaua lu dinamo. Daca nu o sa se dea legea…plm, nu se va intampla nimic. Doar ca fumatorii or sa aiba, timp de vreo luna doo o moaca de „v-am facut fraierilor”.

Ah…si o sa puta mai tare a transpiratie si canalizare. Si. or sa fie momente in care o sa imi amintesc cu drag cand mirosea a fum nu a cacat umed, dar rare si nu or sa ma plang FOARTE tare.

 

 

6 comentarii »

  1. Chiar si presupunand ca, initial, „barurile au fost facute pt fumat”: pai si telefoanele au fost initial facute pt telefonat, dar uite cate alte lucruri facem acum cu ele; calculatoarele or fi fost initial construite pt. calculat etc. Cine foloseste „logica” asta ca argument, well…

    Comentariu de Neighbor's Goat — Decembrie 2, 2015 @ 11:51 am | Răspunde

  2. „n-am vazut nici un bar cu „WHITES ONLY” ” – Ne rezervam dreptul de a ne alege clientela.

    Comentariu de catalinx — Decembrie 4, 2015 @ 2:18 pm | Răspunde

  3. […] Las și două articole pe temă, cel de la nwradu și unul de la Animaloo. […]

    Pingback de Sarius — Decembrie 18, 2015 @ 8:13 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

