Unde scriu lu gigel

Noiembrie 27, 2015

Cardul

Filed under: aberand — animal00 @ 1:23 pm

Pentru ca am vazut extrem de multa lume ingrijorata de soarta fetei de la receptie si existenta a prea multe informatii privind evenimentele florilegistice din peisajul meu trebuie sa vin cu o adaugire adaugata prin adaugare.

Aseara, primul lucru pe care l-am facut acasa…de fapt al doilea, primu fu sa bag pisica in casa, a fost sa meditez asupra faptului ca de 3 zile nu aveam cardul si i-am stricat la fata fengshuiu. Asa ca, mi-am cautat blugii cu cardu, am scos cardul din ei si l-am bagat in portofel.

Asa ca azi se lucreaza pe hol, usa sta nonstop deschisa, aia dau cu bormasina, care ma face sa cred ca tipa ma injura ca trebuia sa apese pe un nenorocit de buton sa pot sa ma duc sa ma pish, neluand insa in seama ca KARMA E MARE!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

