Unde scriu lu gigel

Noiembrie 19, 2015

Fiind joi, muie religie

Filed under: aberand — animal00 @ 9:56 am

Donez prieten imaginar, atotputernic, nemuritor dar inca incomplet maturizat, asa ca are nevoie de aparare (desi sa nu uitam e atotputernic si nemuritor, da? si creatorul la tot, da?) si care, in plus, se mai si uita la mine cand ma masturbez si, probabil dintr-un sentiment de vina, zice ca nu e bine.

Esti adult si ai asa prieten? Muie ma. Da multa muie. Fie ca esti sacerdot barbos si cu palarie haioasa fie ca esti un membru civil al fanclubului: sugi pula.

hail satin!

8 comentarii »

  1. Animale, da’ un permanent follow la comentarii nu poti sa bagi? Tre’ sa intuesc eu cand comenteaza ratonu’ de exemplu?

    Comentariu de Vizitator — Noiembrie 19, 2015 @ 10:10 am | Răspunde

    • ” Anunţă-mă via email despre viitoarele comentarii apărute.” – nu stiu daca merge

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 19, 2015 @ 10:19 am

    • mai multe setari nu cred ca am.

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 19, 2015 @ 10:21 am

    • Asta se aplica la fiecare post in parte. Merge, doar ca trebuie intai sa comentez si sa bifez optiunea.

      Mda, nici tu nu esti atotputernic desi e blogul tau 😀

      Comentariu de Vizitator — Noiembrie 19, 2015 @ 10:26 am

    • Nu e blogu meu. Ii blogu lu wordpress astia

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 19, 2015 @ 10:28 am

    • Hehe, si daca dumnezo foloseste aceeasi scuza? „E lumea voastra, ba, s-o faceti cum vreti. Eu numai v-am dat-o”. Landlord.

      Comentariu de Vizitator — Noiembrie 19, 2015 @ 10:32 am

    • de fapt aici e invers. Mnezo ne-a dat o lume fara „follow la comentarii”. Probabil d-aia nu ne viziteaza extraterestrii comozi.

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 19, 2015 @ 10:37 am

    • E bine ca nu ne viziteaza. Sunt doua posibilitati, fie sunt exploratori si au o directiva de nenterventien ori sunt ostili si inca n-au ajuns la noi.

      Comentariu de Vizitator — Noiembrie 19, 2015 @ 10:58 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

