Unde scriu lu gigel

Noiembrie 13, 2015

Tigari

Filed under: aberand — animal00 @ 10:30 am

de ce se interzice tigara, dar saorma care e rea nu?

simplu ma, e atat de simplu: ar fi ok paralela daca atunci cand as manca saorma as veni si ti-as da niste maioneza pe geaca. Pe tricou. Dupa care as lua o bucata de carne si ti-as indesa-o in nas, chit ca esti vegetarian. Sau poate tu, cand mananci saorma, ca sa facem paralela cu tigara, cand manci saorma tre sa iti dai cu sosuri pe toate hainele. Si sa ramai toata seara cu maioneza pe camasa. Sau pe tricou. Si sa iti bagi o bucata de carne in nas.

in plus: la betie e mai buna o saorma decat o tigara.

2 comentarii »

  1. Mai ales daca shaorma a fost inainte rontaita de o pisica.

    Comentariu de Ratonu' — Noiembrie 14, 2015 @ 9:18 am | Răspunde

  2. Amen,brother,cu shaorma la betie :).Cat despre tigara-cand ma imbat,uneori,fumez porceste;cand nu,deloc-am fumat o perioada in mod constant,dar am imbatranit si urasc sa fac precum locomotiva pe carbuni daca urc si eu o panta la munte.Insa nici cand eram fumator nu simteam nevoia sa-i blamez pe aia de nu le placea mirosul de tigara.Si inteleg,pana mea,mergeam doua ore sa joc biliard,nu fumam nimic si imi trebuiau doua spalari sa scot aroma de tabac din pleata….

    Off topic-se pare ca la nivel mondial e un complot iudeo-masono-reptilian la adresa rockerilor..Colectiv,Bataclan…ce urmeaza,Wacken?

    Comentariu de Peredhil — Noiembrie 14, 2015 @ 6:10 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

