Unde scriu lu gigel

Noiembrie 12, 2015

Daca…

Filed under: Guest post — animal00 @ 11:49 am

in ultimul timp stiu ca am mai multe guest posturi decat d-alea originale si as vrea sa imi cer scuze. Daca mi-ar pasa. Dar, daca voiati unu de ii pasa, ce pula mea ati intrat aici?

vorbind despre „daca” o amica a patit ceea ce urmeaza pe 41:

ma intorceam cu 41 si vorbeam la telefon.
a intrat un batranel cu acordeaonul si canta de mama naibii chiar langa mine
i-am facut semn sa plece mai departe
el nimic
dupa ce tot incercam eu disperata, imi zice
unde te crezi don’soara, aici esti in Romania, daca voiai civilizatie te duceai in occident
Pe de alta parte animaloo stie ca daca donsuara se ducea in occident ii canta unu mai tanar. Tot roman. Si mai stiu si ca e doamna nu donsuara.
2 comentarii »

  1. Corect.
    Și băh, voiam să-ți scriu. Nu am mai mers de ceva vreme cu metroul. Am mers doua zile și am auzit cinci d-aia de ziceai ca asculta muzica blană în căști de auzi de la 3 metri.
    A înnebunit lumea. Numa’ surzi.

    Comentariu de catalinx — Noiembrie 12, 2015 @ 12:04 pm | Răspunde

    • Eh, depinde ce linie, intre ce statii, ce vagoane etc, sunt destule statii intre care nici nu auzi ce gandesti…

      Comentariu de Licaon_Kter — Noiembrie 13, 2015 @ 12:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

