Unde scriu lu gigel

Noiembrie 4, 2015

Oameni mari

Filed under: aberand — animal00 @ 2:23 pm

mi-a placut in perioada asta ideea de teledon. Si cum se lauda televiziunile ca au strans bani pentru victime si ca ar avea mai multe drepturi pentru asta. Coane…ati fost o cutie in care oamenii au depus banii. Cutiile nu fac nimic si nici nu se lauda

UBER: TRANSPORT GRATUIT PENTRU A AJUTA VICTIMELE CLUB COLECTIV!

Iarasi mi se pare misto cum iti faci reclama fara sa cheltui nimic, pe spinarea altora.
Asa anunt si eu ca pun la dispozitie masini care nu-s ale mele intru scopuri.aici pot sa ma insel si uberu sa dea banii soferilor, fara sa ia oamenilor din cont, ceea ce ar insemna de bine.

deci da. corporatia a suportat ea. retrag. de antena nu retrag ca-s niste hiene nici daca dubleaza suma aia stransa din teledon. Sau poate atunci.

Bah, voi chiar nu avetz nici o jena?

1 comentariu »

  1. Stai asa. pot merge gratis cu uber?

    Comentariu de Ratonu' — Noiembrie 5, 2015 @ 8:14 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

