Unde scriu lu gigel

Octombrie 15, 2015

Dilema zilei

Filed under: Dilema zilei — animal00 @ 9:42 am

Nu inteleg niciodata ideea de „tramvai blocat de masina parcata prost”. Nu reusesc sa inteleg de ce nu e voie ca 10 pasageri mai in forta sa miste o masina bashita juma de metru, cat sa poata trece tramvaiu.

La un moment lucram la 5 minute,pe jos, de munca. Asa ca masina o vedeam o data la 3 uichenduri. S-a asfaltat in spate, mi-am gasit masina mutata 10 metri. Ba mai mult, la un moment muncitorii mi-au mutat-o in centru parcarii, de mi-am gasit bilete cu „invata bah sa parchezi”. Deci, e ok pentru asfaltare sa muti o masina, dar, dupa ce constata politia nu ai voie?

La fel. A parcat un labagiu fix in fata iesirii, de nu puteam sa ies din bloc. Am vorbit cu politistii si mi-au zis ca nu au ce sa faca. Constata, dau amenda…dar cam atat. Insa, daca parcezi la <25de metri de o intersectie, unde nu deranjezi pe nimeni, ti se ridica masina.

Bah…ceva e gresit rau in tara asta.

1 comentariu »

  1. Am comentat pentru articolul asta la articolul anterior. Sue me!

    Comentariu de Vizitator — Octombrie 15, 2015 @ 9:52 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

