Unde scriu lu gigel

Octombrie 14, 2015

Prezentari

Filed under: Guest post — animal00 @ 10:54 am

azi l-am pus pe polac sa se descrie in cat mai putine cuvinte. Nu l-am chemat la interviu pentru ca momentul in care vorbeste despre Romania coincide cu momentul in care vorbeste de verbul a baga si foloseste si cuvantu pula foarte des. Asa ca, tovarasu polac se prezinta:

Sunt genu de om care mai degraba pun alarma cu 15 min mai devreme dimineata decat sa ma duc seara sa ma pish dupa ce m-am intins in pat

Plm…tinerii astia. Eu sunt genu care ma pish in pat.

5 comentarii »

  1. Am gasit eu o solutie mai buna. DORM pe WC!
    Sunt orientat pe solutii!

    Comentariu de fracso' — Octombrie 14, 2015 @ 11:30 am | Răspunde

  2. Deci polacu nu gusta bere. Tinerii astia…

    Comentariu de Vizitator — Octombrie 15, 2015 @ 8:22 am | Răspunde

    • nu gusta. asta bea de-a dreptu

      Comentariu de animal00 — Octombrie 15, 2015 @ 9:16 am

    • Atunci are vezica de otel.

      Comentariu de Vizitator — Octombrie 15, 2015 @ 9:21 am

    • tinerii astia

      Comentariu de animal00 — Octombrie 15, 2015 @ 9:25 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

