Unde scriu lu gigel

Octombrie 13, 2015

Amintiri din epoca de aur

Filed under: aberand — animal00 @ 10:47 am

sunt momente in care stau si ma uit la lumea din jurul nostru si imi dau seama in ce hal am ajuns.

Va mai amintiti cum era pe vremea lu ceasca?

  • nu vedeai oameni grasi pe strada sau oricum, numarul lor era mult mai mic. bine, probabil si lipsa de chestii de mancat de prin magazine ajuta
  • lumea nu isi petrecea tot timpul liber in fata televizorului. Ajuta faptul ca aveai doar doua ore de televiziune din care 3 ore erau despre partid, dar cine numara?
  • tinerii nu isi petreceau toate serile in cluburi, absenta bodegilor de gen putand fi considerata un motiv
  • oamenii erau mai putin plangaciosi si carcotasi si erau mult mai caliti, altfel era mai greu sa faci fata frigului
  • politicienii nu furau asa pe fatza ca azi, adica nu ii vedeai la televizor ca fura
  • copiii nu stateau toata ziua in fata calculatoarelor, aceasta inventie satanista fiind prezenta in prea putine case

Frumos. Ghinion ca dupa s-a schimbat si stricat totul.

3 comentarii »

  1. eu nu m-am prins daca erai sarcastic sau nu in postare :)))

    Comentariu de aphextwinz — Octombrie 13, 2015 @ 10:53 am | Răspunde

  2. Parca nici defetisti asa de multi pe vremea aia. Inca nu descoperisem defetismul national.

    Comentariu de Vizitator — Octombrie 13, 2015 @ 11:01 am | Răspunde

  3. Era bodegi si functionale inca. Nu prea era ce sa vinzi prin bodegi ca se dadea tot pe sub mana… Cam aceeasi poveste era in orice implica comertul.

    Comentariu de Ratonu' — Octombrie 13, 2015 @ 6:06 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

