Unde scriu lu gigel

Octombrie 2, 2015

sfanta ipocrizie

Filed under: Romania — animal00 @ 1:00 pm

Stateam io amu la masa si mancam chiftele cu piure. Luate din proprie initiativa. Si ma gandeam ca lumea in general iubeste ceea ce americanii denumesc „comfort food”.

Si…cum se intampla de obicei cand mananci singur, o chestie a dus la alta si am ajuns cu gandu la nunta. Nu la a mea, stati linistiti. 9/10 articole despre nunti mentioneaza ca ce de cacat e mancarea de la nunta. Ca e multa. Ca nelipsitele sarmale. Si alte bazaconii dastea (bine, stim ca bazaconie este tot ce nu e scris in biblie si o zic oamenii astia de stiinta ca sa transforme oamenii in lespiene, pe mine unu deja m-au transformat oricum) care te-ar face sa te gandesti ca la urmatoarea nunta unde o sa mergi o sa ti se dea un sut in cur si un stix. de la croco.

Cu toate astea, toate nuntile la care mergem au acel meniu. „ca sa nu ii supar pe ai mei” e scuza lor favorita.

Si aici intervine partea simpatica. Cand eram la preaminunata emisiune, am facut si o nunta. meniul? creveti, saint jaci, muschi de vita argentinian, oo de prepelita, icre de manciuria (intre noi fie vorba, cred ca am aruncat vreo juma de borcan de icre). Cred ca singura chestie intalnita si la alte nunti fu salaul. Garnituri dubioase, asezari in farfurie tampite. Plm. Nunta.

Nuntasii..oameni din inalta societate a televiziunii. Vedete. Talente. Intelegeti voi.

dupa nunta: „plm, asta fu nunta. Am murit de foame. Noroc cu vita aia de la final. Ar trebui sa le dau si eu mai putin la dar”. „Cum bah nunta fara sarmale?”. Si nu. Nu erau ironici.

Ramane cum am stabilit: romanu e genu care se plange ca a mancat mult la nunta si ca oricum nu ii plac sarmalele si care nu iti da tot daru daca nu ii dai sarmale.

3 comentarii »

  1. Mda, aici e vorba de așteptări. Le-ai înșelat așteptările Animaloo! Ai fost peste ele, uooo!

    Comentariu de Mucegai Ales — Octombrie 2, 2015 @ 1:09 pm | Răspunde

  2. Ba, ca acum am citit si io asta la tine in bloaga, de ce n\u zici si de meniul facut de tine la mine la cununie- si de cat de sexos erai in pantaloni, sort si cu piciorul de pirat modern?!?

    Comentariu de fracso' — Octombrie 13, 2015 @ 2:53 pm | Răspunde

    • pantaloni scurti, burta goala, transpirat mort…

      Comentariu de animal00 — Octombrie 13, 2015 @ 2:55 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

