Unde scriu lu gigel

Octombrie 2, 2015

Romania

Filed under: Romania — animal00 @ 10:24 am

am mai zis-o si o repet: nu consider utile generalizarile. Romanii nu-s nici mai prosti, nici mai breji decat restul lumii.

in schimb suntem speciali. Genul ala de special la care te uiti si te gandesti ce a fost in mintea creatorului cand ne-a creat. Dupa care iti amintesti ca ai venit si tu odata mahmur pula la munca si incepi sa il intelegi

Bai, voiam sa scriu de strada asta, pipera tunari. care se asfalteaza. Si, ma uitam, nici macar uimit la faptul ca astia au taiat si parcarile vechi. Da, nu erau parcari „oficiale” dar macar nu se parca pe carosabil. Baietii au facut strada…si au pus borduri. Fara parcari in pula mea. Pe cat pariu ca prima banda o sa fie o mega parcare? Cum plm ma, sa stii ca parcarile sunt o problema, sa ai spatiu de parcare, dar tu sa nu o incluzi in proiect? Vedeti, nici macar nu am zis de pista de biciclete, pentru ca nu m-a luat dementa sa cred ca traiesc intr-o tara civilizata.

Dar, azi am vazut ceva care m-a inchis. Stateam ca prostu si ma uitam si nu prea reuseam sa inteleg. Dupa care mi-am amintit ca sunt in Romania si totu a fost predefinit: romanii sunt speciali. La mega imaj ii o chestie pentru reciclat baterii. Stiu, aproape civilizat. Ei bine, romanu a stat, s-a gandit si si-a bagat pula in civilizatie. Si si-a aruncat bonu de la casa in aia de reciclare baterii.

Dupa care a venit si al doilea roman si a zis „wow, uite un loc perfect in care sa imi arunc bonul”. Dupa care a venit si al 50lea.

Cos de gunoi este la fix 4 metri. Informatia asta am dat-o pentru cei care vor sa arunce vreo coaja de banana. NU de alta, dar s-ar chinui.

IMG_20151002_111349

3 comentarii »

  1. Romani, FMM!

    Comentariu de Mucegai Ales — Octombrie 2, 2015 @ 11:52 am | Răspunde

  2. Asta suna a poveste dăspre megaimaju de langa Metro. N-am mai fost acolo de fo trei ani. Bag seamă că nu s-a întâmplat nimic nou intre timp.

    Comentariu de catalinx — Octombrie 7, 2015 @ 8:22 am | Răspunde

    • or fi aceleasi bonuri?

      Comentariu de animal00 — Octombrie 7, 2015 @ 9:14 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

