Unde scriu lu gigel

Septembrie 8, 2015

Animaloo repara tot

Filed under: aberand — animal00 @ 9:13 am

bai, cand iti vine ideea „hai sa pun ceva pe balcon sa nu mai stam pe cimentu ala urat”, dupa care iti vine ideea „hai sa facem dusumea, daca tot merem pe rustic” nu ai nevoie decat de cineva care sa zica „va tai eu lemnele cat sunteti in vacanta”.

Mint. Nu iti mai trebuie decat doua lucruri. O masuratoare putin gresita (cam 3cm) si presupunerea ca balconu e drept (adica distanta perete -balustrada).

cand am vazut…am injurat si am zis „asta e, cacat se intampla mereu”. Asa ca bucata de la mijloc dinspre balustrada trebuia taiata. (mentiune: scheletu e facut cu bucati de 1m – lateralele si 92 – interioarele). Marchez unde tre sa tai p-aia de 1 metru, ma duc sa iau pendularu si, cand sa tai: pula marcaje. Injur, refac marcajele, de data asta cu simt de raspundere. Ma apuc sa bat, sa pun, sa dreg, sa fac gauri, injurand ca mi-am pierdut prin casa tinatorul de bolturi magnetic.

La un moment aud: „da de ce bucata asta e mai lunga?”

„pentru ca sunt un dobitoc care voiam sa tai bucata in bucatarie si m-ai razgandit”

Cred ca inca nu o sa imi schimb munca din programator in tamplar 🙂

dupa tamplarie, in timp ce simona o batea p-aia si nationala de fotbal pe nimeni, bagai si niste iepure la cuptor, iepure cu mustar si varza calita, dar astea sunt alte povesti.

12 comentarii »

  1. Repara-mi si mie masina c-am bulit-o.

    Comentariu de Vizitator — Septembrie 8, 2015 @ 9:17 am | Răspunde

    • mecanica nu stiu nici cat sa trec strada. Nici nu zici ca tata a lucrat cu masini toata viata lui

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2015 @ 9:23 am

  2. Era o gluma prin facultate. Măsurătoarea e nevasta masuratorului. Dacă e greșită, cauta una corecta :).

    Da și tu un Ctrl+Z. Sau mai multe.

    Comentariu de catalinx — Septembrie 8, 2015 @ 9:23 am | Răspunde

    • Bai, spre apararea mea, nu aveam cum sa masor si partea din stanga a balconului, nefiind facuta curatenie atunci. Da nu e bai, e nitel iesita podeaua sub balustrada, probabil se vede urat de afara. Unde mi se rupe. Mai nasol e ca s-ar putea sa se mance repede lemnu acolo. Asta e, e scandura de 2 lei, se strica, se schimba 🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2015 @ 9:26 am

    • nu dai si tu lemnul cu o baza (un ulei de ceva care sa astupe porii) sa nu se putrezeasca peste iarna?
      la cat ai tu balconul te duce cutia la 30 lei si dai si doua maini si ti mai si ramane.

      Comentariu de Ratonu' — Septembrie 8, 2015 @ 3:37 pm

    • nu ma…il pun asa crud, sa se strice imediat 🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2015 @ 3:38 pm

    • de altfel, baza aia trebuia data inainte de a monta ca sa ajungi la toate cotloanele lemnului.

      da jos ultima scandura si decupeaz o cum trebuie ca sa fie profi.

      Comentariu de Ratonu' — Septembrie 8, 2015 @ 3:49 pm

    • iti dai seama ca e deja facut nu?

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2015 @ 3:51 pm

  3. facut rafturi in debara in curte. masurat nivelul la care se pune raftul pe picioarele de sustinere, doar ca am ancorat suportul de sprijin peste marcaj nu sub marcaj, diferenta de 5 cm – macar se scurge apa daca se varsa pe raft. am pus preventiv o galeata in capatul inspre care ar curge/rostogoli ce s a varsat.

    Comentariu de Ratonu' — Septembrie 8, 2015 @ 3:40 pm | Răspunde

    • stii cum era: masoara de 10 ori, taie odata.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2015 @ 3:42 pm

    • la mine nu a fost problema cu masuratul, sau taiatul. ci cu pozitionatul. dar cum ziceam, am rezolvat problema.

      Comentariu de Ratonu' — Septembrie 8, 2015 @ 3:45 pm

    • Exact tai o data , nu ca Ciomu’.
      Era un banc cu: „Bai sa-mi bag pula în ea de țeavă, am taiat-o de trei ori și tot scurta e „.

      Comentariu de catalinx — Septembrie 8, 2015 @ 11:01 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

