Unde scriu lu gigel

August 17, 2015

Farmacia

Filed under: aberand — animal00 @ 5:04 pm

farmacia e locul minunat unde se duce o prietena sa imi aduca povesti

Conlocuitor: Aulin pt femeie, o doare toti dintii.
Eu: are ceva afectiuni cronice, a mai luat Aulin?

Conlocuitor: da, a luat. E si gravida.

 Eu: Aulin e contraindicat in sarcina, sa stiti. Poate lua un paracetamol, un algocalmin maxim.

 Conlocuitor: auzi, o doare toti dintii, da?

 Eu: o sa o doara si mai tare uterul dupa avort, sa stiti.

 Conlocuitoru a plecat lamurit, pasnic, cu cateva algocalmin

As fi facut o gluma proasta cu lipsa unui avort, dar de cand cu legea aia nu imi permit umor xenofob

3 comentarii »

  1. Care lege , bah?

    Comentariu de catalinx — August 18, 2015 @ 7:00 am | Răspunde

  2. Conlocitorul se identifica prin lipsa de preput sau supra pigmentare?

    Comentariu de Ratonu' — August 20, 2015 @ 2:17 pm | Răspunde

    • supra

      Comentariu de animal00 — August 20, 2015 @ 2:26 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

