Unde scriu lu gigel

August 11, 2015

Dilema zilei

Filed under: aberand — animal00 @ 10:03 am

In congelator am asa: o tava de gheata, 4 pahare de bere mari, 2 mici si juma de kil de mazare :

Si, cand nu sunt atent, motanu

(via Polonia)

Ferice de cei care are loc in congelator. Eu am un frigider mare cu congelator mare. Ce nu am insa este loc in el. Sticle de vin, salamuri, branzeturi, mancare gatita, niste borcane cu diverse, bere, apa minerala.

plm, vreau casa cu camera frigorifica!

 

Apropo, dilema zilei: pentru aia care aveti vinuri. Aveam un vin alb. L-am desfacut, am baut cam jumate. Lasat cam o luna in frigider. Dupa o luna, surpriza: gust nealterat, insa din alb era nitel rose. Se poate oxida in modu asta vinu?

5 comentarii »

  1. Da, e normal sa își schimbe culoarea în Rose/ ruginiu.

    Legat de gust nealterat…eu zic ca ai tu limba de telefon, ca un băutor de bere ce ești, asta ca sa nu te acuz ca bei vinuri proaste.

    Comentariu de catalinx — August 11, 2015 @ 10:32 am | Răspunde

    • si cu toate astea gustul era nealterat. Si vinul era unu care nu se incadreaza la vinuri „proaste”.

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 10:43 am

  2. Trogloditule! Ce vinuri cameleon bei? Nu cumva l ai bagat in solar in loc de frigider?

    Comentariu de Ratonu' — August 11, 2015 @ 2:43 pm | Răspunde

    • plm, cred ca dau maine un post cu explicatia care s-a explicat de un nene de la o crama.

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 2:46 pm

  3. Baga

    Comentariu de Ratonu' — August 11, 2015 @ 2:52 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

