Unde scriu lu gigel

August 11, 2015

Asteptarea

Filed under: aberand — animal00 @ 11:45 am

Uneori e bine sa ai dreptate. Vazand chestii din Barcelona ziceam “uite, asa ceva in romania ar produce scandal”. Samfut una, nici una dintre predictii nu mi-a fost inselata.

Festival.

1. Praf. Bah mancavash haleala din frigider. Acolo nu era praf. Praf este ce sterg eu de pe televizor. Pe jos erau 4-5cm de nisip ma. Practic pantofii mei erau orice, dar nu culoarea normala.

IMG_20150725_001524

Stresul acolo batea inspre 0. Bine, cald, au stat oamenii cu furtunu pe noi, treburi.

Romania: Metalhead Meeting. Cred ca am auzit la plangeri ca bulangiul de Morisson nu a maturat personal arena de mi s-a acrit.

 

2. Intrare la fest. La untold s-a fluierat ca  nu s-a dat drumu fix la orele 12. Sau cat pula mea era ora. Ca da nene, tu tre sa intri la FIX. ca esti cetatean european si ai drepturi. La BCN s-au asezat aia la o coada prea lunga pentru gustu meu, unde s-a stat in liniste si pace, desi prima trupa deja incepuse. Eu am stat la o bere la un bar de langa.

 

Orasul. Pai, toata lumea care a vizitat barcelona cred ca  a observat ca orasul ala este construit in jurul oamenilor nicidecum al masinilor. Exista niste drumuri mai late, dar majoritatea strazilor arata asa: o banda de masina, una lata de bicicleta si vreo 100 de metri de trotuar. E atat trotuar acolo incat nu iti vine sa crezi.

La noi? Iaca la brasov. S-a facut o banda care te poate incetinii ca sofer? Da ce te faci daca nu ai loc sa treci ce biciclist? Pula mea, FRANEAZA si asteapta sa ai loc. Exact cum faci si cu restul de masini. E periculos pentru biciclist ca sunt soferi dobitoci?

 

 

IMG_1336

de sus, o strada LARGA.

 

IMG_1343 

de jos…portiunea pentru pietoni si biciclete. Si, asta revin, este o strada mare

 

IMG_1516

pista de bicle cat o banda de masini

 

 

Problema nu este despre civilizatie. Ci despre stres. Romanu vrea totu acum. Asa cum isi imagineaza el ca ar trebui. Orice fel de abatere de la asteptarile lui ii face sangele sa fiarba. Toata lumea e impotriva lui.

Dasta mi-am luat masina? Sa stau dupa un biciclist?

Dasta mi-am luat bicla? sa stau dupa pietonii de pe trotuar?

Dasta suntem noi cetateni europeni? Ca organizatorii sa isi permita sa nu fie conditii de lux?

Dasta am inventat noi scrierea, crestinismu si stiloul? Daia am luat noi primu 10 la gimnastica?  Pai, dasta am murit la revolutie? Sa astept?

11 comentarii »

  1. Treaba e ca Europa nu prea ne reprezinta.
    Nici mie nu îmi plac chestiile astea la alții și conformismul populației la ce li se oferă.

    Comentariu de catalinx — August 11, 2015 @ 12:48 pm | Răspunde

    • sunt chestii care se intampla din motive care mai de care mai dubioase. In momentul in care esti in vacanta…daca te enervezi pe prostii esti prost.

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 12:52 pm

    • iar orasul…conformismul ca ai cum sa te misti?

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 12:53 pm

    • Știu. Nu ma legam de asta și de soluții care practic se dovedesc utile, ci mai degrabă de modul cum accepți servicii proaste pentru ca „asta e”, „asa e acolo” și plm. Am mai auzit astfel de experiențe de la concerte, am simțit pe pielea mea la Disneyland, unde, la fel a trebuit sa ma conformez, pentru cacopii și iubire, am văzut și prin locuri unde vizitezi cacaturi și stai la coada pana mori, da Paris included, unde le-am dat cu muie la toate. Dacă nu am reușit sa obțin ce vreau, gen vip sau primul la coada, servicii de „accomodation” bune sau fantastic de bune, atunci ura și la gara, am plecat și nu mai trec pe acolo, iar unde e de făcut plângere, făcut și plângere.

      Comentariu de catalinx — August 11, 2015 @ 1:02 pm

    • eu in paris vazand cozi mi-am bagat pula. NU m-am lamentat.

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 1:13 pm

    • Exact. Treaba e ca la unele lucruri nu te prinzi de la început în ce cacat te bagi.

      O coada de 5 km e evidentă.

      Comentariu de catalinx — August 11, 2015 @ 1:16 pm

    • intre noi fie vorba am vazut niste chestii amuzante pe la nemti. o stare de acceptare a cozii, ceva de speriat.

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 1:24 pm

  2. Animal ai luat o razna cu pista de biciclete? Noi nu avem centura la bucuresti si tu vrei piste de bicicleta?

    Comentariu de Ratonu' — August 11, 2015 @ 2:50 pm | Răspunde

    • sunt unul dintre cei mai mari nedoritori de piste de bicla din istoria pistelor de bicla

      Comentariu de animal00 — August 11, 2015 @ 2:52 pm

    • Simulezi…

      Comentariu de Ratonu' — August 11, 2015 @ 2:53 pm

  3. Am fost aci la orezari la un concert Machine Head, a început cu o juma de oră mai devreme.
    Altfel, mie mi-a plăcut mult la Barcelona. Fu orașu meu favorit până am ajuns în…Belgrad. M-au vrăjit sârbii ori ceva.

    Comentariu de oamadetinichea — August 11, 2015 @ 5:39 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

