Unde scriu lu gigel

August 6, 2015

Dobitoci

Filed under: aberand — animal00 @ 11:57 am

o poveste fara sfarsit e aia cu “era mai bine pe vremea ailalta”. tofelu de dobitoci ne explica cum era mai bine pe vremea aia si cum te “descurcai”. Ceva totusi ma racaia mai adanc si azi am reusit sa imi dau seama.

“Pe vremea aia toata lumea avea de munca”.

Asta aparent e un lucru bun. Ca munceai nu stateai ca magaru. Bine, asta nu e musai adevarat, doar 6.5mil munceau. da nu despre asta e vorba.

Munca e buna ma? Munca si distractii pula? Mancare pula? Beutura pula? Munca munca munca si somn? Bah, asta e pentru boi mah. Pentru boi ca voi care considera chestia asta buna.

Viata adevarata e atunci cand nu muncesti si ai circ si paine, nu cand muncesti ca prostu sa ai nitica paine.

Dobitoci ma. Si multi.

*nici macar nu comentez chestii gen “era bine pe vremea lu ceasca, ca ma descurcam, furam gaz, ulei, paine”

4 comentarii »

  1. Eu furam mere ,seminte de floarea soarelui , struguri si biscuiti cu sacul……biscuiam Mirela la greu….

    Comentariu de Vlad — August 6, 2015 @ 7:14 pm | Răspunde

  2. Eu mi-am dat demisia ca sa plec in indonesia dupa barbatu-miu (care munceste acolo) un an, si toti m-au intrebat daca o sa-mi gasesc de munca acolo. Cand le zic ca eu plec in vacanta in indonesia un an, le apare pe fata o expresie de dezgust cu invidie si mila simulata: „dar cum sa nu muncesti?”. Da’ ce maaa, bucataritu nu e munca?!

    Comentariu de fosta functionara — August 9, 2015 @ 11:59 am | Răspunde

  3. Macar daca ar fi o obsesie pentru munca de calitate/munca eficienta, tot ai zice ca merge, dar e o obsesie fix pentru munca aia dezumanizanta, fara alt scop decat tinerea capului in jos (sau ce ai zis si tu, dar mai pretentios si pedant :P).

    Comentariu de krossfire — August 9, 2015 @ 8:32 pm | Răspunde

  4. Tot un cult al lenei e si asta. Lenea de a face planuri proprii. Locul de „munca” cu venit garantat si program determinat scuteste de bataile de cap provocate de intrebarile existentiale.

    Comentariu de Vizitator — August 10, 2015 @ 6:40 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

