Unde scriu lu gigel

August 5, 2015

tzepe

Filed under: spania,vacanta — animal00 @ 12:38 pm

toata lumea are momente de inteligenta, comparabila cu inteligenta de zi cu zi alu marutza.

Asa ca, la Barcelona am avut si eu unu. Dupa munte ar fi trebuit sa merem tot la munte, adica Montserat. Dar, pentru ca autobuzu din espot pleca destul de tarziu, am anulat rezervarea si mi-am luat una in Barcelona.

No…ajuns in autogara caut strada cu cazarea. Pe o aplicatie unde nu vedeam numarul, dar cat de mare poate sa fie o strada? chit ca se cheama “grand via de mortii masii”. Plm, doar nu suntem la sat sa fie o strada toata localitatea.

No……gasesc strada, descopar si statia de metrou care sa fie pe la mijloc…si purced. Ajung la strada, ma uit la numar: 1089. No…macar sunt pe partea buna, eu stand la 415.

Si, aici s-a produs clickul. Clickul ala in care un pitic din creier a oprit instalatiile si procesele au inceput sa proceseze in regim de urgenta. Asa ca nu am stat sa calculez cat face 1089-415 si cam cati metri ar implica asta. Nu. Am luat-o la drum catinel, spre 415. Timp de 8km. Intre timp am trecut prin toata panoplia de injuraturi pe care o detin si, culmea, am si reusit sa dezvolt unele noi. A fost chiar trist, donsuara fiind singura care se putea bucura de ele, asta daca nu ar fi facut si ea o mica introspectiune prin toate injuraturile invatate de la rude si prieteni.

Ah. Momentul in care injuraturile au devenit ras isteric, a coincis cu momentul in care am ajuns la 415. Care era la 5 statii de autogara si, ca sa fie amuzamentul maxim de amuzant: fusese pe calea autobuzului dinspre epot inspre bcn…si soferul oprea in oras sa te lase. PLM.

povestea cum m-am ales cu doua basici pe care le-am spart dupa care am mers in nisipul taragonez, avand ca rezultat niste miniinfectii si un mers ciudat macar 3 zile, nu vi le zic ca nu e amuzante.

IMG_1927

3 comentarii »

  1. strazile alea ‘… Diagonal’ ‘lea care chiar strabat in diagonala tot orasul????

    Comentariu de ioexist — August 6, 2015 @ 2:38 pm | Răspunde

    • intrebi daca strabate sau daca chiar diagonal?

      Comentariu de animal00 — August 6, 2015 @ 3:04 pm

  2. Dapăi ce, numai eu să umblu prin concedii cu bășici și mers de rață beată?! :))

    Comentariu de Mucegai Ales — August 6, 2015 @ 3:02 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

