Unde scriu lu gigel

August 3, 2015

Romania.

Filed under: Romania — animal00 @ 9:51 am

Bai…e bine sa te intorci in Romania.

  1. ma duc sa cumpar bilet de 783. la 1 noaptea rabdarea nu este atributul meu forte si faptul ca taxiurile nu au raspuns OK imediat, coroborat cu faptul ca aterziasera vreo 3 avioane m-a facut sa imi bag pula in acest mijloc de transport lejer. Asteptand sa imi dea tanti biletu bateam absent in tejghea. „Esti cumva stresat, ce bati?”. Mi-a lipsit chefu sa o intreb daca e stresata de se enerveaza asa. Oricum, Romania ma primea corect inapoi.
  2. Ajung la Unirii. N-am chef sa bag 2km cu taxiul sa ma cert cu ala pe bani. In plus, la cat am mers in vacanta 2km par o gluma proasta. Pe drum il vad pe unu ca il tot injura prieteneste pe unu cu care bea afara. la 2 noaptea. Nu mica mi-e surpriza cand il vad ca se indreapta spre mine. Eu incep sa ma aricesc si sa ma gandesc cam care sunt sansele mele. Tindeau spre 0. numa ca….”Salut, stii engleza?”. La 2 noaptea nu stiu decat cum ma cheama. „dece?”. „Pai, ajuta-ne aici. Uite, ei zic ca nu am folosti corect past tense-ul continous”. Pula mea…a zis el ce a vrut sa zica eu radeam cam cu energia unui mort, dar mort atent sa nu fie la camera ascunsa. Baietzasii de cartier ma intreaba de gramatica limbii engleze. Acum nici 2 saptamani un spaniol ma intreba daca nu vreau sa cumpar o punga de iarba.
  3. Ajung la birou. Pula colegi. Sun.

– Salut ma. Ce faci?

– Uite bine, la munca.

– Ma…e ceva ce imi scapa mie?

– Pai, suntem la client. Nu te-a anuntat nimeni?

Aparent nu m-a anuntat nimeni despre schimbari. Cum sa nu iubesti Romania?

1 comentariu »

  1. Sa inteleg ca baietii erau ranga rau de trecusera de la cioran la lb. engleza. Io cel putin asa’s, tre sa fiu muci ca sa filozofez sau sa joc darts. (impreuna nu merg)

    Bine revenisi.

    Comentariu de Ratonu' — August 3, 2015 @ 10:47 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

