Unde scriu lu gigel

Iulie 28, 2015

Isus e mare

Filed under: aberand — animal00 @ 9:53 pm

Bah nene. SSunt in spania, mi-am futut un obiectiv, de pamant (fututu) nu cu pula, am urcat munti, am mancat ca porcu, am vazut rock si am baut sangria.

Ceea ce vreau sa va transmit, inainte sa ajung acasa, sa pun poze cu mine gras si alte din astea, este ca am descoperit cum lucreaza lumea. IIn ultima seara de fest, cand lumea e obosita, am vazut realitatea.

Întâi vine o grupare gen Accept. Astia te imbarliga,.iti zic ca nu e rau sa fii printesa la apus răsărit.

Dupa, cand esti deja ademenit vine un gay care incepe sa iti sopteasca lucruri, gen ca e ok sa incalci legea, ca oricand poti sa iei algocalmin. Al go cal miiiiiiin.

Ba baiatule…dupa toata treaba asta  vin satanistii si iti toarna venin in urechi.

Feriti-va. Isus vine.

6 comentarii »

  1. şi ai dat şi foc p-acolo sau a fost doar coincidenţă?

    Comentariu de boemul — Iulie 29, 2015 @ 7:11 am | Răspunde

  2. o fo bun algocalminu?

    Comentariu de Mucegai Ales — Iulie 29, 2015 @ 10:26 am | Răspunde

  3. De cand vroiai sa o folosesti pe asta cu Al Go Cal Min?
    Textul asta tre sa ajunga pe un site de ultra religiosi fara explicatii. In 2, 3 minute are deja 20 de commenturi!
    App vezi ca esti un ateu clar- ai scris Isus in loc de Iisus. Rusine la tine blasfemitorule!

    Comentariu de fracso' — Iulie 29, 2015 @ 1:46 pm | Răspunde

    • Cum ziceam mai multora: cu doi i e o tampenie sinistra.

      Comentariu de animal00 — Iulie 30, 2015 @ 12:12 am

  4. Plm io stiam ca spaniolii o ard pe hausareala, se vede ca festul asta a fost organizat de ministerul turismului pt a revigora turismul in catalunia.

    Comentariu de Ratonu' — Iulie 29, 2015 @ 3:49 pm | Răspunde

    • Mai de graba de asociatia berarilor

      Comentariu de animal00 — Iulie 30, 2015 @ 12:12 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

