Unde scriu lu gigel

Iulie 13, 2015

Realitatea

Filed under: aberand — animal00 @ 10:19 am

Ceea ce urmeaza sa cititi o sa va urmareasca toata viata. O sa va controleze realitatea. O sa va schimbe modul in care priviti lumea. Desi pare tragic, de fapt este vesel. Si…dupa cum v-am mai spus: imaginatia mea nu o sa depaseasca niciodata realitatea. Daca ceva ce scriu pare improbabil, acel lucru este adevarul. Efectiv nu detin atata imaginatie.

Se face ca discuta doua tipe. Si una ii zice „ma usuca de bani relatia asta”.

ailalta normal se gandeste ca tipa plateste ea totu, chestii d-alea cu el foarte obisnuite cu partener lepra.

„ah nu, dar mereu dupa sex iau pilula de a doua zi, ca el nu foloseste prezervativ”

moment de WTF, urmat de intrebarea absolut normala „dar de ce nu folosesti pilule anticonceptionale?”

raspunsul era sa imi dea berea pe nas, cert e ca mi-a dat realitatea peste cap

„Nu, ca alea au hormoni”

Va intrebati care e partea vesela? Voi chiar va doreati ca genul asta de persoana sa puiasca?

7 comentarii »

  1. mie mi-a dat salata de vinete pe nas… cu usturoi. cum de era in viata? a, stai: prosti! aia trebuie cazata intr-un laborator de cercetare!

    Comentariu de fosta functionara — Iulie 13, 2015 @ 10:25 am | Răspunde

  2. Nu e prima data cand povestesti despre personaje, sa le zicem dubioase. Iti place sa te inconjori cu astfel de specimene sau esti tu predispus la accidente sociale? 🙂

    Comentariu de Vizitator — Iulie 13, 2015 @ 10:34 am | Răspunde

  3. eu sunt ca Radu Anton Roman: culegator de povesti despre personaje dubioase. 🙂

    Comentariu de animal00 — Iulie 13, 2015 @ 10:37 am | Răspunde

  4. Recunoaste ca ti si plac dubiosii, sunt extrem de fascinanti. 🙂

    Comentariu de Ratonu' — Iulie 13, 2015 @ 1:34 pm | Răspunde

  5. zi si tu cum sa nu iti placa?

    Comentariu de animal00 — Iulie 13, 2015 @ 1:41 pm | Răspunde

  6. Nu stiu ca mi s a spus de curand ca sunt fascinant…

    Comentariu de Ratonu' — Iulie 13, 2015 @ 2:03 pm | Răspunde

  7. Imi aminteste de oamenii care mananca doar mezeluri, pe motiv ca orice carne neprelucrata are hormoni.

    Comentariu de krossfire — Iulie 28, 2015 @ 1:05 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

