Unde scriu lu gigel

Iunie 25, 2015

Etate invhechita

Filed under: aberand — animal00 @ 4:40 pm

am realizat ca am imbatranit. Practic, e ca partea aia cu jucatu biliard cu sfoara. Te prinde asa, pe nepusa masa. Intai zici „eh, se intampla prima oara, poate nu e nimic”. A doua oara…incepi sa te temi. Deja de la a 3a data incolo schimbarea este ireversibila asa ca te apuci de alergat in parc, ras la Las Fierbinti si, cand deja esti un profesionist al imbatranirii: mers in RATB fara sa faci dush vreo saptamana.

Eu am atins primul pas. Mi-am luat telefon cu toc. Si…nu numa ca mi-am cumparat tocul din proprie intiativa…ba chiar m-am mandrit un pic cu el. Sa nu il folosesc este futil in plus risc sa zgariu ecranu cu cheia cand sta in buzunar. Sau sa se puna praf.

Pula mea, v-am zis ca s-ar putea sa racesc ca stau cu usa deschisa la dormitor, sa se poata misca prostea, si cu geamu deschis?

3 comentarii »

  1. Urmatorul pas, Borseta! :)))

    Comentariu de Stefan Mandriloiu — Iunie 25, 2015 @ 4:43 pm | Răspunde

    • tre sa imi iau ceva de gen, pentru iesirile cu bicla

      Comentariu de animal00 — Iunie 25, 2015 @ 4:54 pm

  2. Ultima e normala, nu-i de la imbatranire. The cat has you.

    Comentariu de Vizitator — Iunie 26, 2015 @ 12:35 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

