Unde scriu lu gigel

Iunie 17, 2015

Legitimarea

Filed under: aberand — animal00 @ 9:59 am

Zice omu

Si povestile mele cu gabori is lafel. Chit ca m-am simtit lezat cand m-au oprit in timpul zilei, in bucuresti, doar pentru ca aveam o geanta mare si eram negru tuci, chestii care se intampla cand ai stat la mare o luna intreaga si vrei sa ajungi la unirii din panduri, dar ratbul este in greva.

Chit ca ne-au oprit cand unu din grup se caftise cu un altu din alt grup si aia s-au speriat de noi, au chemat politia, dupa care, cu politia langa ei se dadeau cocosi.

pe loki l-au oprit ca mergea la 2 noaptea de nebun pe strazi cautand ceva. El cauta bere, da nu stia exact unde, asa ca era dubios.

Toate cacaturile astea, chit ca aia erau indreptatiti sau nu, puteau fi rezolvate in doua moduri.

1. eu sunt cetatean, am drepturi. Dupa care stai si te certi cu organu pana ori ti-o iei si devii vedeta pe jewtube ori ti-o iei si nu devii vedeta pe jewtube dar iti iei amenda in ambele cazuri.

2. iti treci peste drepturile cetatenesti*, dai buletinu si pleci acasa. uneori insotit de amenda, dar experienta zice ca in general pleci acasa cam in 5 minute, cat ii ia aluia sa iti scrie numele pe un caiet.

*cand esti beat obisnuiesti oricum sa exagerezi. Asa ca dreptul tau de a nu fi legitimat ti se pare un drept legitim. Oricum, nu inteleg de cand „ia ma buletinu” este o tragedie mai mare decat o cearta de juma de ora intre un prost beat si un politist.

10 comentarii »

  1. E greu, bre. Tare greu. E mai bine cu cafteală.

    Comentariu de Bogdan Constantinescu — Iunie 17, 2015 @ 10:04 am | Răspunde

    • da ma. si nici nu ajungi vedeta pe jewtube

      Comentariu de animal00 — Iunie 17, 2015 @ 10:07 am

  2. sau cand se dau a face un control de rutina si te trezesti cu o amenda pentru trecerea printr-un loc nepermis.

    Comentariu de ^. — Iunie 17, 2015 @ 1:10 pm | Răspunde

    • traversasei prin loc nepermis?

      Comentariu de animal00 — Iunie 17, 2015 @ 1:14 pm

  3. nu era pe zebra, in diagonala cum se trece strada cel mai sigur. din punctul a in punctul c fara a mai trece prin punctul b. o amenda luata aiurea. doar ca m-am legitimat. am fost si un pic luat, de asta am stat cuminte, acceptand situatia.

    Comentariu de ^. — Iunie 17, 2015 @ 1:18 pm | Răspunde

    • daca aia erau pusi pe dat amenzi si nu te legitimai era si mai rau

      Comentariu de animal00 — Iunie 17, 2015 @ 1:29 pm

    • de asta am stat cuminte. uneori trebui sa dovedeasca ca mai fac si ei ceva, un avertisment, o legitimare sau o amenda. in special cand arati dubios.

      Comentariu de ^. — Iunie 17, 2015 @ 1:31 pm

    • dracu te pusa sa arati dubios?

      Comentariu de animal00 — Iunie 17, 2015 @ 1:32 pm

    • nu putea sa ma puna dracu, aratam ca dracu si era de ajuns.

      Comentariu de ^. — Iunie 17, 2015 @ 1:41 pm

  4. Amintiri de tinerete zbuciumata.am avut interactiuni cu fortele de ordine,de tip eu/cu sau fara grup de sustinere,mergand spre locatia ce o consideram optima,dimineata devreme,cam cand ii somnu’ mai dulce cocosului.Eventual consumand si ceva dintr-o sticla,ca toti ilegalistii.Ei-patrula.De cele mai multe ori oferirea datelor personale si o atitudine politicoasa se lasa cu avertisment.Amenda minima in cazuri rare.Colegii cu vocatii oratorice si satirice primeau maximul.N-am avut viteji care sa se ia de gat cu organele.
    Dar,ca o nota personala-nu aveam niciodata buletinul la mine;motivam ca nu vreau sa-l pierd;ofeream datele,spuneam ca am uitat seria si nr buletinului(sunt greu de tinut minte pe de rost)dar in schimb imi stiu CNP(ce se retine logic).Verificau datele prin statie,s-o sara buna.
    Mai amuzant daca asta se intampla in celalat capat al tarii,pe atunci nema sistem centralizat asa ca trebuiau sa ia legatura cu cineva din localitatea de domiciliu…

    Comentariu de Peredhil — Iunie 17, 2015 @ 4:24 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

