Unde scriu lu gigel

Iunie 11, 2015

Eu actor

Filed under: aberand — animal00 @ 11:10 am

student fiind berea imi placea. Singura diferenta fata de acum e ca desi berea imi placea, lipsa de bani din portofel facea interactiunea un pic mai complicata. Pentru a scapa de aceasta nedreptate sociala faceam orice era nevoie pentru nitel marunt. Problema era ca lipa de bani era compensata de multa lene, asa ca faceam rar.

Intr-o zi cu soare si caldura am fost trimis la dracu in praznic sa figurez intr-o reclama. baietii de la media pro, cred, au profitat de faptul ca s-a filmat Boudica aici (in filmu ala am fost si soldat roman si sclav brit) si au folosit acelasi set pentru reclama la Gambrinus.

Cum ziceam. Soare afara. Cald. Frumos. Ceva senzational pentru data. 27 noiembrie 2002.

Ma prezint la treaba undeva dimineata. ne machiaza aia, ne explica ce si cum, ne dau toalele. Si incepe filmarea. Si incepe filmarea. Si incepe filmarea. Si incepe filmarea. La pranz mancam un senvis, bem o cafea si…evident, incepem filmarea.

bah nene, ziceai ca filmam cel putin pentru un Emmy ceva. Taieri peste taieri peste taieri. Bagi pula.

Ideea era ca romanii invadeaza un sat, da bajetii din sat o ardeau pe muzica si voie buna si isi baga pula romanii in ea de treaba si se apuca sa bea. Eu eram roman. Cam 14 kile sub omu care sunt azi, dar tot modelu corporal. Asa ca, m-au imbracat in fusta si sandale si mi-au pus pa piept o armura. Prea mica, asa ca nu se inchidea in spate. Totusi, s-au gandit ca e o idee geniala sa ma puna pe mine sa o iau pe una in brate si sa o invart pe acolo. Faptul ca nu puteam sa strang bratele si faptul ca in prima incercare de a o invarti pe duduie am daramat o masa, nu a contat. Am taiat pana a iesit perfect. paranteza – aici am aparut si eu in reclama, aproximativ 0.121 secunde – inchid paranteza.

Dupa cum va ziceam. 22 noiembrie*. Toamna in Romania are prostul obicei de a veni cu seara modelul pe frig. Baietii din echipa de filmare stateau sub patura. Prostii de figuranti, mai ales romanii…stateau in fusta si sandale. Noroc ca era un foc la care ne mai incalzeam. Trist era ca pe foc era un porc la protap si noi mancaseram la pranz un senvici.

iarasi. „taie, filmeaza, taie, filmeaza”. orele treceau, coaiele treceau si ele si reclama nu se mai termina. la un moment se aude din echipa „BAH…nu mai distrugeti recuzita”. O parte dintre romani stateam cu niste bucati de slana, urechi de porc si alte chestii pe care le taiase unu cu briceagu, pe sub nas si urlam si noi „care tai ba porcu?”

undeva pe la 10 ne-au trimis acasa. Ne-au dat 2-3 beri de caciula, vreo 30 de lei si…un singur servetel umed pentru a sterge maclavaisu de pe fatza.

dupa putin timp m-am angajat la banca. Am ras tare cand m-au sunat aia de la agentie daca nu vreau sa mai filmez o treaba.

*stiu ca era 27 da voiam sa vad daca ma cititi

2 comentarii »

  1. Asta a fost opera? http://www.imdb.com/title/tt0338806/fullcredits?ref_=tt_ov_st_sm

    Comentariu de krossfire — Iunie 11, 2015 @ 1:00 pm | Răspunde

    • dap. am fost in doua. m-am uitat putin prin el, dar nu m-am gasit 🙂

      Comentariu de animal00 — Iunie 11, 2015 @ 1:12 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

