Unde scriu lu gigel

Mai 27, 2015

Tinerete HR-istica

Filed under: aberand — animal00 @ 4:11 pm

Lucram la un moment la o corporatie cu nume de chestii de pe santier. Si, aveam nevoie de un programator junior. asa ca am dat noi anunt pe best jobs si am asteptat.

Printre multele (era 2006) cvuri primite, ne-a atras unu in mod deosebit atentia. O tipa care lucrase casiera la o spalatorie auto si acum daduse click la „programator junior”. Nu neaparat discrepanta intre ce lucrase si ce voia sa lucreze ne-a atras atentia. Ci poza. O tipa buna, nitel lasciva in pat.

Pentru ca barbatii suntem niste suflete bune, ne-am gandit ca nu e o problema daca nu are experienta prealabila. Puteam sa ii gasim fetei ceva de facut si, impreuna cu restul de colegi din birou am zis ca trebuie sa o ajutam pe fata, mai ales a parea ca nici nu avea multe haine la ea.

Am trimis cvul la hr, explicandu-i si punctul nostru de vedere. Totusi, am tinut sa verificam daca ea e in pat, pentru a putea explica mai incolo despre tragedia lipsei de haine in secolul 21.

Conversatia telefonica de la hr:

hr: „bla bla suntem bla bla ai depus cv. As dori sa stiu daca tu esti in poza”

tipa: „nu, am luat o poza de pe net”

hr: „dar de ce ai pus o poza de pe net si nu poza ta?”

tipa: „pentru ca sunt timida”

Am angajat un ochelarist. cu tzatze mici. si nelasciv

8 comentarii »

  1. Ar fi fost buna „tipa” de o partida, nu? :))

    Comentariu de Diana Radu — Mai 27, 2015 @ 4:53 pm | Răspunde

    • aia din poza da. Ea…nu stim

      Comentariu de animal00 — Mai 27, 2015 @ 4:56 pm

    • Hmm.. Inca o data spun: „Aparentele inseala.”

      Comentariu de Diana Radu — Mai 27, 2015 @ 5:25 pm

    • Se zice sexorabila

      Comentariu de Andrei — Mai 27, 2015 @ 5:03 pm

  2. ba, nu stiu cum sa zic, dar tipa facuse ceva marketing inainte de a pus poza aia. stia ea ce stia.

    Comentariu de Ratonu' — Mai 27, 2015 @ 8:22 pm | Răspunde

  3. o poză cu maica tereza n-ar fi găsit pe net timida…

    Comentariu de boemul — Mai 28, 2015 @ 7:06 am | Răspunde

    • Era timida, nu proasta. Stia cum gandesc barbatii.

      Comentariu de Vizitator — Mai 28, 2015 @ 10:41 am

  4. Io’ zic ca la orele de compunere din clasa a IV-a sectiunea CV-uri ar da excelent 🙂

    Comentariu de krossfire — Iunie 4, 2015 @ 1:16 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

