Unde scriu lu gigel

Mai 20, 2015

Tigani

Filed under: aberand — animal00 @ 2:32 pm

romi, ciori, napalmu pe ei…puncte puncte.

trecand peste partea cu toti tiganii sunt hoti si murdari si te fac la alba neagra, mie imi place una tare a rasistilor.

„Tiganii au niste locuri speciale la facultate, deci au mai multe sanse decat noi”.

Nu vreau sa subliniez de ce e bine. Doar vreau sa zic ca daca dupa 12 ani in care ai avut parte de o educatie in care nu ai fost marginalizat, de 18 ani de viata mai putin marginalizata, daca ti se pare ca un tigan are mai multe sanse decat tine pentru cele 5 locuri de la facultate, am o veste proasta despre iqul tau.

6 comentarii »

  1. Păi oricum cine bagă strâmbe din astea nu vrea la facultate.

    Comentariu de Mucegai Ales — Mai 20, 2015 @ 2:56 pm | Răspunde

  2. dupa care iti explica ca OH- este caramida vietii

    Comentariu de animal00 — Mai 20, 2015 @ 3:02 pm | Răspunde

  3. Cand eram eu la facultate in tara, erau 5 locuri pe profil, si n-am vazut decat un tigan in toata promotia. Zic sa nu se mai teama aia ca nu au locuri destule.

    Comentariu de Esk — Mai 20, 2015 @ 4:14 pm | Răspunde

  4. Apropo de tiganeala. Intamplare de acum cateva minute. Unu’ imi cerea bani imprumut pe model „am o problema la masina, impumuta si tu un necunoscut”. El in landcruiser, eu in yaris.

    Comentariu de Vizitator — Mai 20, 2015 @ 5:00 pm | Răspunde

    • pai e psihologica treaba. daca il vezi ca are o masina scumpa inseamna ca are de unde sa iti plateasca imprumutu.
      pe mine m-a rugat unu in a6 sa il imprumut ca a ramas fara bani de ceva…

      din cauza astora, io daca raman fara bani undeva in alt oras sunt belit 😀

      Comentariu de animal00 — Mai 21, 2015 @ 9:12 am

  5. Mda, cele 5 locuri de obicei se dau pe aranjamente.

    Comentariu de Ratonu' — Mai 21, 2015 @ 6:44 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

