Unde scriu lu gigel

Aprilie 29, 2015

Malaezia

Filed under: aberand — animal00 @ 1:19 pm

un roman se pregateste sa moara. Ionut Gologan a fost prins pe 26 iunie 2012, in Aeroportul Kuala Lumpur, dupa ce ar fi avut asupra lui aproape 1 kilogram si jumatate de metamfetamine

baietii de la incentru au un post foarte emotionant in cere il deplang. Spun ca a facut si baiatu o greseala. Bah, nene, nush, am facut si eu greseli in viata mea. Nici una dintre greseli nu a fost sa ajung intr-un aeroport cu 1kil juma de metaamfetamine. Intr-o tara in care asa ceva se pedepseste cu moartea.

Asa ca am mai citit un pic cazul. Dupa care, m-am uitat in stanga. M-am uitat in drepta. Nimic. M-am uitat in ghiozdan. Nici acolo. M-am uitat in sertare. Neam. Cu o ultima speranta, am iesit pe balcon si m-am uitat in zare.

Pula….bah, oriunde m-as uita nu vad nici macar o urma de durere in pula despre soarta lu gogolanu ala…

24 comentarii »

  1. Another one bites the dust.

    Comentariu de Vizitator — Aprilie 29, 2015 @ 1:46 pm | Răspunde

  2. Ar fi bun un razboi, sa mai rareasca din cand in cand pe cativa dintre noi, lumea sa se aeriseasca si sa poata macar cativa sa traiasca! Spunea marea noastra Ada Milea. Si mare dreptate avea. Asa ca Gologan… ne vedem in iadul lui Satan!

    Comentariu de Eufrosin Poteca — Aprilie 29, 2015 @ 7:55 pm | Răspunde

  3. Peste 5 ani face discovery un reportaj despre martirul asta. Sper sa fi primit banii inainte.

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 30, 2015 @ 7:20 am | Răspunde

    • Martir pe dracu’. Cel mult un anunt la gazeta de perete sub rubrica ” asa nu, copii”.

      Comentariu de Vizitator — Aprilie 30, 2015 @ 7:37 am

  4. animale, n-ai cetit cu atentie.

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 8:03 pm | Răspunde

    • ce?

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 8:08 pm

  5. las’ca o sa intelegi mai pe la patrujdeani incolo. acu inca esti mic, mai te dai pe bicla inca.

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 8:17 pm | Răspunde

    • aide bre…una e sa nu citesti bine si alta e sa nu intelegi. Mai zi-mi odata

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 8:38 pm

  6. Mie mi se pare ca articolul respectiv pledeaza pentru eradicarea condamnarii la moarte. Atat. Asta e important. Ca il apara si pe cocalarul respectiv care probabil se credea Boston George vine la pachet. Bundle. Insa e greu sa faci sa inteleaga bizonu ca o moarte nu spala pe alta.

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 9:00 pm | Răspunde

    • vezi, nu ai mai fost ca o pizda „nu iti zic ce vreau, prinde-te tu”. Pentru ca si in cazul ala, sa vezi satana: ma doare in pula 🙂

      Eu nu am luat decat partea despre gigi asta. Discutia pro/contra condamnarii la moarte este prea mare si nu o pot trata pe blogul meu super serios

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 9:07 pm

  7. pleonasm.

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 9:12 pm | Răspunde

    • Drog

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 9:17 pm

  8. sa stii ca as bea o tuica

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 9:22 pm | Răspunde

    • la varsta ta ai voie?

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 9:27 pm

  9. numai daca-mi iau pastilele la timp

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 9:35 pm | Răspunde

    • Ehe. Am o tuica buna. Si o palinca la fel de buna. Si niste glenfiddich

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 9:36 pm

  10. esti binecuvantat de zei. de palinca si tuica zic. nici nu stii cum e sa-ti fie dor. aici astia stiu decat cidru, bere, cidru, bere. si jeimson. boring…

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 9:48 pm | Răspunde

    • fa o rachie de cartofi.

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 9:51 pm

    • rachie de sfecla. AHhahaha

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 10:06 pm

    • te simti ca acasa, nu?

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 10:06 pm

  11. vezi ce zic…daia spui, inchinate la prunele alea!

    Comentariu de vafanculo — Aprilie 30, 2015 @ 10:07 pm | Răspunde

    • ma inchin, ca e scoasa tuica cu sudoare lu fruntea lu io

      Comentariu de animal00 — Aprilie 30, 2015 @ 10:10 pm

  12. A, v-ati inteles pana la urma. Pfiu!

    Comentariu de Vizitator — Mai 1, 2015 @ 8:14 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

