Unde scriu lu gigel

Aprilie 14, 2015

Pascala dupa

Filed under: aberand — animal00 @ 1:13 pm

deci fu si pastele 2015. clasic: prieteni, alcool, inviere, alcool, cozonaci, porc, miel, peste, alcool. Poate mai putin alcool decat de obicei, dar nu despre asta e vorba. Ci despre inviere.

bai, mereu ma amuza sa merg la biserica de inviere. Oamenii sunt pregatiti sa plece din biserica ori in club ori in clubu de barfit. Asa ca tinerii isi au toala buna de dat pe cur pe gutza si astia batrani…se uita la tine ca la urs. Bine, de data asta mi-am inchiriat o boxa in iad, da d-aia buna. Nu de alta, dar cat am putut sa rad in biserica nu poate fi iertat decat daca punem in balanta cu faptul ca afara din biserica unu facea cu mana semnu crucii si spunea bancuri proaste cu Isus.

Slaba consolare avand in vedere ca ala de afara eram tot eu 😦

ps: bai, am la tara cele mai dubioase animale din istoria animalelor dubioase

– un curcan care este gelos pe caine cand e ala bagat mai mult in seama. asa ca il bate pe caine sa poa sa vina el sa se joace cu lumea

– un ratoi care se crede curcan si il da pe curcan la o parte, sa futa si el curci

…etc

6 comentarii »

  1. Pt cresterea harului intru scoaterea dracilor din tineret recomand cu piosenie si dreapta credinta aplicatia: busuioc.
    Amin

    Comentariu de Ratonu' — Aprilie 14, 2015 @ 1:31 pm | Răspunde

    • La cata prostie a intrat in biserica aia nu exista destul busuioc destul. In plus nu era problema de Har ca avea popa har intre 201 si 350 de cai putere de Har in al lui C class. Iar in Iad cred ca o sa ne ia sa facem Stand-up Commedy la ce a iesit acolo in lacasul de coolt

      Comentariu de fracso' — Aprilie 14, 2015 @ 2:59 pm

    • Daca n-a cazut cupola pe voi, voi inauntru fiind, mai aveti de munca.

      Comentariu de Vizitator — Aprilie 14, 2015 @ 4:36 pm

    • a doua zi a ars cimitiru

      Comentariu de animal00 — Aprilie 14, 2015 @ 4:39 pm

    • ba acuma intre noi fie vorba, ce plm ati cautat voi acolo?
      inteleg ca va repugna tot ce e legat de biserica, si atunci de ce mai calcati pe acolo? lasati i in treburile lor impreuna cu norodul care le linge sutanele si moastele.
      cred ca ultima iesire de inviere am avut o in 2003 sau 4 cand am vazut acelasi spectacol plus cautatori la portofel si m am decis ca nu prea e loc de mine.

      ps: chiar e o aplicatie numita busuioc automat 3000

      Comentariu de Ratonu' — Aprilie 15, 2015 @ 7:06 am

  2. Night of the burning dead? 😀

    Comentariu de Vizitator — Aprilie 15, 2015 @ 5:31 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

