Unde scriu lu gigel

Martie 25, 2015

Nesimtirea are chipul

Filed under: aberand — animal00 @ 10:07 am

meu…evident.

Anu trecut dupa venitu de pe trans cine si-a bagat bicla sa o spele de sare nisip si restul de satane, sa nu cumva sa se intample vreo nenorocire?

Cert e ca nu eu, pentru ca dimineata am zis sa imi scot si eu bicla la soare, asa, ca de an nou. Am umflat rotile, am verificat una alta, am incercat sa vad daca se invart rotile. Ele, singure, se invarteau, dar lantul era de aceeasi flexibilitate cu cadru.

Asa ca am bagat-o in masina, am facut o mica contraventie (n-am itp) si…sper peste zi sa se duca in pl rugina si vineri sa o duc pe doamna bicla la un service de bicle

10 comentarii »

  1. Cum ma, mergi fără ITP? Amenda e cat 20 de lăzi de bere, dacă te cipcesc și ramai, apoi, doar sa te dai cu bicicleta teapana.

    Comentariu de catalinx — Martie 25, 2015 @ 10:45 am | Răspunde

    • stiu in pana mea. Dar tre sa imi duc bicla la reparat. Dupa care imi fac si itpul. Nu are o luna de la expirare, deci nu-s inconstent 🙂

      Comentariu de animal00 — Martie 25, 2015 @ 3:54 pm

  2. E ruginit lantul? Otetul poate fi intrebuintat si in afara bucatariei. Numa’ zic. Uinc uinc!

    Comentariu de Vizitator — Martie 26, 2015 @ 10:05 am | Răspunde

    • uinc pe pula. trebuia scos, trecut prin tone de motorina. Mi-am bagat pl. Am bagat bicla in service, pentru curatenia de primavara si lantul nou

      Comentariu de animal00 — Martie 26, 2015 @ 10:07 am

  3. Ce motorina? Eu am zis otet.

    Comentariu de Vizitator — Martie 26, 2015 @ 10:54 am | Răspunde

    • ma nene…i-am dat cu periuta si substanta antirugina din comert. Si cu wd40. Si l-am spalat cu detergent de vase. Si tot flexibil ca genunchii de babalac era. Era murdar intre zale. Trebuia scos si bagat la zeama. Otet, motorina, orice.

      Comentariu de animal00 — Martie 26, 2015 @ 11:03 am

  4. A, pai asa spune. Din expunere reiesea ca ti-ai bagat picioarele din start. Bine, poti s-o duci la service atunci.

    Comentariu de Vizitator — Martie 26, 2015 @ 11:38 am | Răspunde

    • 180 lei…cam scump de bagat cracii direct

      Comentariu de animal00 — Martie 26, 2015 @ 11:40 am

  5. Cam da. Urasc mersul la service pentru ca lene. Si nu mi-e de banii in sine, ci ca ma judeca pulifriciul de la service ca „ui’ ce lenes e asta!”, si o face pe banii mei.

    Comentariu de Vizitator — Martie 26, 2015 @ 11:55 am | Răspunde

    • fix in pix ma doare.

      Comentariu de animal00 — Martie 26, 2015 @ 11:57 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

