Unde scriu lu gigel

Februarie 19, 2015

Dobritocu

Filed under: Dobritocu — animal00 @ 11:45 am

Din ce dobritoricii mai face prostea:

– a invata sa zboare mai bine cand il degajez. Uneori face tampenii de ma face sa cred ca ii place. Daca ar iesi din casa, as cauta reviste de BSDM cu pisici. “50 shades of cat”

– are o metoda destul de subtila sa imi spuna ca trebuie sa ii schimb nisipu. Se pisa in chiuveta. Macar inca nu e ma-sa. Pentru ca, si citez “ma sa s a cacat in chiuveta si a acoperit cu peria mea de par. aia pe care am dat o carutza de bani”

in rest nica ce nu face o pisica. mi-am schimbat toate inelele de plastic de la perdea. Mai ramasesera vreo 3. De cand nu mai rupe nimic, nu se mai catara pe ea. Pisic dejtept.

In curand foarfece…

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

