Unde scriu lu gigel

Februarie 10, 2015

Capcane

Filed under: Mancare — animal00 @ 12:57 pm

Sunt momente in care viata e grea. Si in acele momente trebuie sa iti arati tie insuti din ce material esti facut.

Un asemenea moment am trait acum doua zile, cand  am primit o veste destul de dubioasa. Era genul de capcana, care, la inceput te face sa te bucuri, dar ascunde un scris mic, foarte important. “am adus de acasa niste carne de mistret de acasa”. Niciodata nu stii..cum  o gatesti? O prajesti simplu? O faci tocanita? Daca nu iti iese si iti auzi porma vorbe d-alea cu “mdea, eu m-am chinuit sa le fac rost de mistret si el si-a batut joc de carne”.

Dupa o seara intreaga de zbateri, timp in care carnea statea pusa intr-o zeama obscura cu otet, vin si ceva legume si condimente, am luat netu in plin sa caut “retete de mistret”. Dar, la fel ca si in cazul dilemei mele, ele se imparteau in  fripturi si tocanite.

Asa ca…m-am hotarat la tocanita. Si…niste morcovi, ceapa, condimente, vin si timp mai incolo, carnea de mistret statea intr-o masa lichida de culoare rosiatic jegos si cu un gust care imi confirma ca am scapat si de aceasta capcana.

 

mistret

Intrucat poza mi-a iesit in halul asta am mancat dovada ca am avut asa ceva in farfurie, deci nu recunosc ca poza e facuta de mine.

7 comentarii »

  1. o fo bun?

    Comentariu de Mucegai Ales — Februarie 10, 2015 @ 1:16 pm | Răspunde

  2. pork cu spanasc cu ochi portocaluii…

    Comentariu de Vlad — Februarie 11, 2015 @ 2:50 am | Răspunde

  3. eu îl făceam cârnaţi :))

    Comentariu de boemul — Februarie 11, 2015 @ 7:33 am | Răspunde

    • am si carnatz.
      da astea erau 4 friptane ma

      Comentariu de animal00 — Februarie 11, 2015 @ 10:12 am

  4. m-a pus seful sa-i explic ce-i cu poza. te incadrez la NSFW. ca sa stii.

    Comentariu de Vizitator — Februarie 11, 2015 @ 10:10 am | Răspunde

    • da…ar trebui sa pun poze mai bune, nu?

      Comentariu de animal00 — Februarie 11, 2015 @ 10:12 am

  5. cel mai greu a fost sa-i explic ca ala nu e „pork” ci „boar”. el musulman fiind.

    Comentariu de Vizitator — Februarie 11, 2015 @ 10:16 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

