Unde scriu lu gigel

Ianuarie 30, 2015

Rasismu de vineri

Filed under: rasismu vesel — animal00 @ 10:23 am

stiti ca in place PCul. Tare de tot. Politica corecta nu personal computeru. Asa ca azi creierul mi-a fost invadat de o informatie de era sa imi buseasca cafeaua pe nas. Singura mea sansa, adica care m-a facut sa nu busesc cafea pe nas, a fost ca nu beam cafea.

"expat" e un termen rasist ca e rezervat pentru "white people", restu sunt imigranti.

Corect. Mai am un termen rasist: munca.

3 comentarii »

  1. Ba fratemiu- tu ai ce scrie ca stai si citesti toata ziua prostii sau stai toata ziua sa citesti prostii ca sa ai ce scrie?
    Unde gasesti atata inbsuficienta mentala( ca nu e PC sa zici Retard)?

    Comentariu de Fracsu — Ianuarie 30, 2015 @ 11:07 am | Răspunde

  2. Acum inteleg partea jignitoare din romanii au emigrat in vest si mai ales pe aia de au stat la cozi sa voteze…

    Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 30, 2015 @ 2:05 pm | Răspunde

  3. munca e pentru negri şi pentru tractoare!
    plm, mă duc să mă uit în oglindă, cre’că îs negru ;))

    Comentariu de boemul — Ianuarie 31, 2015 @ 1:02 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

