Unde scriu lu gigel

Ianuarie 26, 2015

Gastronomie

Filed under: aberand — animal00 @ 12:52 pm

Tovarasu loki a produs sambata niste falafel si niste humus. Nu neaparat bune, dar nu exista saorma cu carne in Bucuresti care sa rivalizeze treaba ceea. Daca baga si niste carne pe langa nautu ala, aveam distractie si mai mare.

Pe de alta parte eu am facut vita cu sos de rodie si gogosi cu dovlecel. Cum, sambata sosul de rodii si dovleceii au fost inexistenti in toate magazinele in care am fost, mi-a iesit vita cu dulceata de coacaze negre si gogosi cu castravete…

Gogosile implica si ceva riscuri

Arsura (misto ifonu, imi scoate mana de zici ca am 100 de ani)

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

