Unde scriu lu gigel

Ianuarie 19, 2015

Libertate de exprimare

Filed under: aberand — animal00 @ 3:40 pm

Sunteti charli.

Intre timp, in Romania

"Îi vreți pe rând? Oana Stancu are rate de plătit, probabil. Plus foarte mult de mâncat, fără îndoială. De la o vreme, latră mai tare decât o face trei sferturi de trust. Nu înțeleg ce vrea, nu înțeleg cum de nu obosește, nu pricep: ce poate Voiculescu să-i dea și nu-i pot da eu ca să tacă? Bani, e drept, nu-i pot da mai mulți. Dar o face doar pentru bani? Slabe șanse. NIMENI nu s-ar umili atât, nimeni n-ar coborî până la nivelul ăla, nimeni nu și-ar obliga familia și prietenii să-l disprețuiască pentru niște bani, oricât de dator ar fi și oricâte calorii i-ar fi necesare zilnic. Am concluzionat, sper că-mi permiteți, c-o face pentru pulă. N-am găsit o expresie mai elegantă, mă scuzați. Oana Stancu vrea umilită, cum ar zice prietenii mei. Se rezolvă, Onuța! Treci pe la mine oricând! Beau niște vin și a doua zi ești atât de calmă și de echilibrată încât nu te mai primesc decât la TVR Cultural. Pardon, că p-ăla l-ați desființat.“

costa 10000$

 

BINE NOI!

 

amaratu e http://mantzy.ro/

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

