Unde scriu lu gigel

Ianuarie 19, 2015

Dileme financiare

Filed under: Dilema zilei — animal00 @ 10:03 am

Deja sa te plangi ca rezident de bani…este nitel redundant. Toata lumea stie asta. Vin eu cu vestea buna: dupa rezidentiat o sa fie o perioada si mai grea.

Am inteles ca umbla o scrisoare a unei rezidente. Si in principiu, ce zice ea acolo e corect. Ca sunt bani putini. Ca in spital conditiile sunt grele. Numa noutati, pe care le auzim cel putin la fiecare alegeri sub textul “o sa avem grija ca rezidentii sa aiba bani mai multi si conditii mai bune in spitale”

Dar, sincer, eu m-am blocat aici: “Pentru că am fost la bănci, de 3 luni de zile merg la bănci pentru a obţine un credit pentru o locuinţă. Venitul meu net este sub 1500 lei.”

No comment.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

