Unde scriu lu gigel

Ianuarie 14, 2015

Manifestul zilei

Filed under: aberand — animal00 @ 3:43 pm

Numarul de indignati ca de ce lumea e mai atenta la ce se intampla in Franta in comparatie cu ce se intampla in Nigeria este ingrijitor de mare.

Da mereti in plm in nigeria si ajutati un nigerian si lasati oamenii sa fie afectati in mod normal de ceea ce ii afecteaza pe ei nu pe voi.

Tolerantii si empaticii si sensibilii pulii mele !!

 

Sa nu uit. Luati un bilet si pentru labagii care o apara pe muierea aia de vinde bicla lu fi-su sa plateasca tratamentu unei cotarle, desi ea nu are platita intretinerea.

 

Multumesc,

MUIE

3 comentarii »

  1. Habar nu am despre ce vorbesti, ce bicicleta, unde? ingrozitor!

    Comentariu de Mucegai Ales — Ianuarie 14, 2015 @ 8:17 pm | Răspunde

  2. Mdeci cine vrea să-și ia un nigerian poate veni și la Thailandia. Că uite, pe mine nu mai departe de acu fro câteva luni m-o alergat unu’ preț de fro trei străzi să-mi spună că mă ia la el în Nigeria, plătește el viză, tot. Mai, mai să cred că e frun prinț d-ăla din emailuri.
    Cine vrea să vie să-ia nigerian d-aci să-mi spună, le zic io strada unde s-adună stol.

    Comentariu de oamadetinichea — Ianuarie 15, 2015 @ 8:24 pm | Răspunde

    • Mi bine iau malarie decât nigerian, am auzit că de malarie scapi da de nigerieni raman doar oasele dă-n tine…

      Comentariu de Mucegai Ales — Ianuarie 20, 2015 @ 6:01 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

